بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۵۹۴۸
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۲ - ۰۹:۱۹
تهیه‌کننده مجموعه تلویزیونی "سرزمین کهن" گفت: تصویربرداری فاز دوم این سریال به مراحل پایانی رسیده و ساخت موسیقی و تیتراژ آن نیز آغاز شده است.
به گزارش تدبیر24 به نقل از مهر، محمد مسعود تهیه کننده مجموعه تلویزیونی سرزمین کهن با بیان این که تصویربرداری بخش‌هایی از فاز دوم این سریال باقی مانده است، گفت: گروه از روز چهارشنبه یکم آبان تصویربرداری بخش‌های پایانی باقی مانده از فاز دوم را آغاز می‌کنند. ضبط این بخش‌ها در لوکیشن‌های مختلفی در شهرک سینمایی غزالی و داخل تهران ادامه خواهد یافت.

وی همچنین درباره زمان آغاز پخش این سریال بیان داشت: با توجه به این که قرار است از اواخر آبان ماه سرزمین کهن روی آنتن برود، آقای احمد پژمان به عنوان آهنگساز سریال به پروژه پیوسته اند. ضمن این که آقای شهاب نجفی هم ساخت تیراژ را برعهده دارد.

وی با اشاره به این که فاز دوم سرزمین کهن به دوران جوانی زندگی رهی کاراکتر اصلی مجموعه مربوط می شود، درباره بازیگرانی که این روزها مقابل دوربین قرار می گیرند افزود: تقریبا می توان گفت اکثر بازیگران این مجموعه در بخش های پایانی فاز دوم مقابل دوربین به ایفای نقش می پردازند.

"سرزمین کهن" کاری از گروه فیلم و سریال شبکه سه سیماست که در قالب الف ویژه مراحل تولید خود را در سه فاز پشت سر می گذارد.

این مجموعه به کارگردانی کمال تبریزی و نویسندگی علیرضا طالب زاده تاریخ سیاسی- اجتماعی ایران از سال ۱۳۲۰ تا پیروزی انقلاب اسلامی در بستر زندگی یک پسربچه به نام رهی بررسی می کند.

شهاب حسینی، نیکی کریمی، محمدرضا فروتن، حسن پورشیرازی، فرشته صدر عرفایی، جعفر دهقان، امیر آقایی، شبنم قلی خانی، الهام حمیدی، ثریا قاسمی، علی شادمان، پژمان بازغی، هنگامه قاضیانی، میتراحجار، پرویز پورحسینی، فرهاد قائمیان، حسین محجو ، بیتا فرهی، هومن سیدی، مهرداد ضیایی، لیلا زارع، آشا محرابی، محسن تنابنده، جواد عزتی، رسول نقوی، شیوا بلوچی، متین حیدر نیا، امین رحیمی، درشن سینک، بهرام کمیجانی، فریبرز گرم رودی و... در این اثر تلویزیونی به ایفای نقش می‌پردازند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها