بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۵۹۵۶۹
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۲
دستیار یدالله صمدی احتمال داد که این هنرمند امروز 12 اسفند ماه به تشخیص پزشک درمانگرش از بیمارستان مرخص شود.
تدبیر24 :سعید کریمی درباره تازه‌ترین وضعیت یدالله صمدی فیلمساز پیشکسوت که به دلیل ناراحتی قلبی در بیمارستان بستری است به خبرنگار سینمایی ایسنا گفت:‌ ایشان همچنان در بخش مراقبت‌های ویژه بستری است اما روز گذشته جراحی صورت گرفت تا ضربان قلب ایشان بالا برود و به همین دلیل شرایطش قدری بهتر شد.

وی اضافه کرد: قرار است امروز پزشک درمانگر درباره مرخص شدن ایشان اعلام نظر کند. ممکن است آقای صمدی عصر امروز ترخیص شود و دوباره دو هفته بعد برای ادامه درمان در بیمارستان بستری شود.

به گفته کریمی؛ تاکنون هنرمندان و مدیرانی همچون علیرضا تابش، رضا میرکریمی، محمدمهدی عسگرپور، فاطمه معتمدآریا، محمدرضا علی‌قلی، ابراهیم مختاری، محمدعلی سجادی، کامران ملکی، کامران قدکچیان، مهرداد فرید، منوچهر مصیبی، مهرداد خوشبخت، علی غفاری، محسن روشن، ناصر عنصری، مسعود کرامتی و... به ملاقات این هنرمند در بیمارستان «بهمن» آمده‌اند. همچنین از دفتر محمدباقر قالیباف شهردار تهران نیز نمایندگانی به دیدار این هنرمند آمده‌اند.

یدالله صمدی فیلمساز پیشکسوت چند روزی است به دلیل ناراحتی قلبی در بیمارستان در بخش مراقبت‌های ویژه بستری است. در چند روز گذشته ضربان قلب این هنرمند کُند شده بود و به همین دلیل باطری موقت در قلب او کار گذاشته شد.

وی سازنده فیلم‌هایی همچون «معجزه خنده»، «دمرل»، «اتوبوس»، «آپارتمان شماره 13»، «دو نفر و نصفی» و... است. تازه‌ترین کار این هنرمند «پدر آن دیگری» نام داشت که چندی پیش اکران عمومی شد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها