بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
کد خبر: ۵۹۷۷۹
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۴
تدبیر24:رئیس کل دادگستری استان گلستان از صدور قرار مجرمیت و کیفرخواست برای عامل آزار و اذیت یک سگ شکاری در شهرستان کلاله خبر داد.

هادی هاشمیان با اشاره به صدور کیفرخواست برای عامل آزار و اذیت یک سگ شکاری در شهرستان کلاله گفت: برای این فرد قرار مجرمیت و کیفرخواست صادر شده است.

رئیس کل دادگستری استان گلستان در ادامه گفت: درخواست مجازات تتمیمی نیز شده که علاوه بر مجازات اصلی یک متمم نیز دارد که قاضی آن را تشدید می کند.

این مسئول قضایی ادامه داد: پرونده در دادگاه جزایی درحال رسیدگی است که هنوز منتهی به صدور رای نشده است.

فردی که در اقدامی غیرانسانی سگ شکاری خود را به صورت وحشیانه ای مورد آزار و اذیت قرار داده بود پس از دستگیری، علت این اقدام را خوردن غذایش از سوی سگ اعلام کرد.

این فرد پس از آزار و اذیت سگ شکاری خود با قرار دادن تصاویر آن در فضای مجازی، احساسات عمومی را جریحه دار کرد که با کمک پلیس فتا شناسایی، دستگیر و هم اکنون با صدور قرار قانونی در زندان به سر می برد.
برچسب ها: تدبیر24 ، سگ آزار
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها