بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۶۰۰۶
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۵
سایت فروش بین المللی نسخه دیجیتال مجلات ایرانی با نام «پرشین مگز» آغاز به کار کرد.
به گزارش تدبیر24،  سایت پرشین مگز با هدف فروش جهانی مجلات ایرانی و انتخاب شعار «مجله ایرانی، مخاطب جهانی» فعالیت خود را با فروش ۱۵ عنوان مجله ایرانی آغاز کرد. به گفته «سپیده ابرار»، مدیر بازرگانی این سایت، برنامه ریزی برای ایجاد بسترهای لازم برای عرضه بین المللی مجلات ایرانی از دو سال پیش در موسسه سپهر مجازی ایرانیان شروع شد و سایت پرشین مگز محصول این برنامه ریزی است. ابرار افزود: سایت پرشین مگز دارای ویژگی هایی است که آن را در ایران منحصر به فرد می کند. اول این که این سایت یک پنل اختصاصی در اختیار مجلات قرار می دهد و مجلات پس از گذراندن یک دوره آموزشی اداره فروشگاه اختصاصی خود را در پرشین مگز به عهده می گیرند. دوم این که در این سایت امکان خرید برای علاقه مندان خارج از ایران از طریق کارت های بین المللی فراهم شده است و این امکان بازاری به وسعت جهان برای نشریات ایرانی فراهم می کند و سوم این که به زودی امکان مطالعه از طریق تبلت و تلفن همراه به امکانات این سایت افزوده می شود. ابرار همچنین با بیان این که طبق آمارهای جهانی پس از ظهور تبلت ها میزان فروش مجلات و کتاب های دیجیتال به شدت رشد کرده است، عرضه نسخه دیجیتال را مسیری دانست که مجلات در همه جای جهان ناگزیر به طی آن هستند و ادامه داد: «مجلات ایرانی هرچه سریع تر در این مسیر گام بگذارند، زودتر از وضعیت بحرانی فعلی که ناشی از هزینه های بالای چاپ و توزیع و بازار محدود است رها می شوند.»

گفتنی است سایت پرشین مگز در آدرس persianmags.com قابل دسترسی است.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها