بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۶۰۰۸۳
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۷
شبکه خبری اسکای نیوز اعلام کرد یک داعشی جدا شده اسنادی متشکل از بیانیه های شخصی 22 هزار تن از تروریست های عضو شامل اسامی واقعی ،مستعار ،شماره تلفن وتابعیت آنها را تحویل این شبکه خبری داد.
 
تدبیر24: به گزارش شبکه خبری اسکای نیوز، این تروریست داعش اسناد مذکور را قبل از جدا شدن از این گروه تروریستی از رئیس پلیس امنیت داخلی داعش ربوده وبه شبکه خبری اسکای نیوز انگلیسی در قالب یک فلش مموری ارائه داد.
شبکه خبری اسکای نیوز افزود:منبع این بیانیه ها فرم های عضویت در داعش است که تروریست ها میان 51 تابعیت خود توزیع کردند .
بر اساس این گزارش برخی اسناد هویت تروریست های داعشی را که پیش از این معروف نبوده ودر حال حاضر در غرب اروپا، آمریکا ، کانادا، خاورمیانه وشمال آفریقا مستقرند افشا می کند.
شبکه خبری اسکای نیوز با انتشار این فرم ها اسامی افراد ملحق به داعش ، نام خانوادگی، نام مستعار،
نام مادر ،گروه خونی ، تاریخ تولد، تابعیت ، شغل ،آدرس ، تلفن ، محل اقامت ،حرفه ،میزان تحصیل،
میزان اطلاعات دینی ،مهارت جنگی وکشورهایی که از آن برای ورود به سوریه عبور کرده با ذکر تاریخ ونام شخصی که از وی خواسته مشخص کرده است.
داعش گروهی تروریستی جنایتکار است که از 19 خرداد ماه سال گذشته (93) تاکنون عراق را با بحران ناشی از اشغال مناطق زیادی از شهرهای شمال و غرب این کشور مواجه ساخته ونیروهای مردمی و ارتش عراق طی ماههای اخیر موفق شده اند چند شهر این کشور از جمله الرمادی و تکریت را از دست تروریست های تکفیری داعش آزاد کنند.
برچسب ها: تدبیر24 ، داعش
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها