بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۶۰۱۵۸
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۰
تدبیر24:فردی که با معرفی خود به‌عنوان پیشگو و رمال اقدام به فریب زنان و کلاهبرداری از آنان در فضای مجازی کرده بود، دستگیر شد.  سرهنگ محمدمهدی کاکوان، رئیس‌پلیس فتای تهران بزرگ دراین‌باره گفت: چندی پیش دختری ٣٥ساله شکایتی را مطرح و اعلام کرد از سوی یک رمال در فضای مجازی مورد کلاهبرداری قرار گرفته است. این زن در اظهارات خود گفت از مدتی قبل با مردی در فضای مجازی آشنا شده و او ادعا کرده توانایی بازکردن بختش را دارد و در دو مرحله مبلغ ٤٠ ‌هزار تومان از او گرفته و دعایی برای بازکردن بختش به او داده است.  رئیس‌پلیس فتای تهران بزرگ افزود: پس از گرفتن این دعاها تغییری در وضعیت شاکی ایجاد نشد و به‌همین‌دلیل در ارتباط بعدی، رمال ادعا کرد باید دعایی اختصاصی به او بدهد تا به شکل تضمینی ظرف ٤٥ روز بختش را باز کند و مبلغ ٩٠٠ ‌هزار تومان از او دریافت کرد و دعایی به او ‌داد اما باز هم خواستگاری برای شاکی نیامد.  کاکوان اظهار کرد: در پیگیری‌های مأموران فتا مشخص شد متهم در یکی از شهرهای خارج استان تهران اقامت دارد و با راه‌اندازی وبلاگی اقدام به تبلیغ برای خود کرده‌ است. بلافاصله مأموران وارد عمل شدند و محل سکونت او را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی، این فرد را دستگیر و به تهران منتقل کردند و وبلاگ وی نیز مسدود شد. رئیس‌پلیس فتای تهران بزرگ با اشاره به بررسی محل سکونت این فرد با دستور قضائی، گفت: در بازرسی محل سکونت متهم که ٣٣ سال دارد، چندین خط تلفن همراه کشف و در بررسی محتوای داخل آن مشخص شد وی با زنان دیگری نیز در ارتباط بوده و از هر کدام به بهانه‌های مختلف مانند لاغرشدن، بچه‌دارشدن، افتادن محبت در دل شوهر، پول‌دارشدن، جلوگیری از طلاق و... کلاهبرداری کرده است.  کاکوان با بیان اینکه در بررسی حساب مالی متهم نیز مشخص شد وی در شش ماه، ٣٠٠ ‌میلیون تومان کلاهبرداری کرده است، گفت: پس از انتقال متهم به تهران، وی تحت بازجویی قرار گرفت و مشخص شد مدرک تحصیلی‌اش دیپلم است، اما نکته جالب این است که اکثر مال‌باختگان و مراجعه‌کنندگان به این مرد زنان تحصیل‌کرده و دارای تحصیلات دانشگاهی بوده و حتی چند نفری دارای مدرک دکترا بودند. این مقام انتظامی با اشاره به اعترافات متهم، گفت: تحقیقات از این فرد همچنان ادامه دارد اما او در اعترافات اولیه خود ادعا کرده برای این افراد فقط دعا کرده و آنان این مبلغ را برای قدردانی از وی به حسابش واریز کرده‌اند. رئیس‌پلیس فتای تهران بزرگ با بیان اینکه افرادی که با متهم در ارتباط بودند در نقاط مختلفی از کشور سکونت داشته‌اند، افزود: با توجه به فعالیت این فرد، از شهروندانی که در سراسر کشور ممکن است به این شیوه از سوی چنین فردی مورد کلاهبرداری قرار گرفته باشند، دعوت می‌شود حتما برای طرح شکایت خود به پلیس فتا مراجعه کنند. متأسفانه گاهی به دلیل کم‌بودن مبلغ، افراد از شکایت صرف‌نظر می‌کنند در حالی که کلاهبرداران با اخذ همین مبالغ کم به سودهای کلانی می‌رسند.  بنا بر این گزارش، متهم درحال‌حاضر در بازداشت به‌سر می‌برد و تحقیقات از او ادامه دارد.

برچسب ها: تدبیر24 ، اغفال ، زنان
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها