بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۶۰۲۷۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۹
اختصاصی تدبیر24:
در حالیکه رسانه های جریان مخالف دولت سنگ وا اسلاما را برای حضور مولاوردی در نیویورک به سینه می زدند، دو نماینده زن مجلس نهم در حال بستن چمدان برای عزیمت به اجلاسی بودند که دلواپسان پرونده تخریبش را برای دولت گشوده اند!

تدبیر24:قطار درحال حرکت آماج اصابت سنگ است و قطار ساکن در آرامش بسر می برد. اینکه دستگاهی بر اساس وظایف معین شده خود و در چارچوب قوانین جمهوری اسلامی و فرامین رهبری روز به روز شتابان در حال حرکت است و با پرکاری خود روی سابقون را سیاه کرده و رو سفیدی را به ملت و دولت برگردانده است، می توان برایش متصور شد که بی رحمانه آماج حمله های توپخانه بدخواهانش قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی تدبیر24 رسانه های دلواپس، که گویی دلواپسی را از سال 92 آغاز کرده اند و چشم بر اشتباهات گذشته بسته اند در هجمه جدیدی به سوژه های متنوع در معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری پرداخته اند. در پرونده جدیدی که اتاق فکر رسانه ای دلواپس رو کرده است، تخریب مولاوردی با پرداختن به حضور وی در شصتمین اجلاس کمیسیون مقام زن کلید خورده است.

این قلیل رسانه ها با تیترهای تند خود علیه معاون رئیس جمهور از فضای باز رسانه ای سواستفاده کرده و به فکرخوانی وی پرداخته و محاکمه ای قبل از وقوع حادثه را در دستور کار خود قرار دادند. تحلیل هایی که از حضور مولاوردی در نیویورک انتقاد می کند و به اجرای بند به بند فرامین کد نارنجی در کمیسیون مقام زن ( کیهان )اشاره می کند. رسانه متخصص رنگ شناسی که در تحلیل خود از مولاوردی و همکارانش خواسته است از پرواز نیویورک فرود آمده و گشتی کوتاه در میان جامعه زنان ایرانی با هدف آشنایی با دغدغه های واقعی آنها داشته باشند ( کیهان ) گویا یادش رفته که دونفر از هم تیمی هایش در پس شلوغ بازار کارزار، سوار بر طیاره به دیاری شتابانند که در بین حقوق زن مسلمان و زن غربی تفاوت قائلند(کیهان).

دلواپسانی که با ربط دادن پرونده قضایی مولاوردی به واسطه ارائه اخبار مبتنی بر موارد کذب و اقدام متناظر بر عناوین اتهامی همچون تبلیغ مقام دولتی علیه نظام و تشویش اذهان عمومی ( علیرغم ارائه توضیحات کامل و جامع مولاوردی در این خصوص ) به دستگیری نزار ذکا، عامل آمریکایی مجری پروژه «شبکه‌سازی اجتماعی- اقتصادی» در خاورمیانه با تمرکز بر حوزه زنان و خصوصا که با وجود تقابل صریح برنامه ویژه اعلامی آمریکا برای تسلط بر «زنان جوامع مسلمان» و تاکید بر سرفصل‌های ضداسلامی در این برنامه، ادامه اجرای دستورالعمل ویژه و ضدایرانی کمیسیون مقام زن شامل سرفصل اقدامات منجر به «برابری جنسیتی غربی» و «توانمندسازی لیبرالیستی زنان» در کشورمان(کیهان) را ربط معقول و قابل دفاعی برای عدم حضور مولاوردی در این اجلاس دانسته اند، چشم خود را بر حضور هم تیمی های خود در این اجلاس بسته اند!

رسانه هایی که با فرافکنی خود دولت یازدهم را مدعی دوساله نامیده و هیچ خدمت مشخصی به جامعه زنان را به چشم ندیده اند، معاونت امور زنان را کماکان با انبوهی از فعالیت‌های نمایشی در عرصه بین‌الملل سرخط خبرها(کیهان) می خوانند! .

به این تعداد از دلواپسان باید گفت که اولا منابع اطلاعاتی خود را قوی نه، دقیق تر کنید، بیش از این گاف ندهید و بدانید این اجلاس به نوعی اجلاس عادی محسوب می شود و به همین دلیل ضرورتی برای حضور در عالیترین سطح وجود نداشته (رویداد24) و لذا مولاوردی نبز به نیویورک عزیمت نکرده است.

ثانبا دلواپسان بدانند که نیویورک به هم تیمی های خودشان بیشتر می چسبد. هنوز خاطره پرواز دسته جمعی و دورهمی یاران احمدی نژاد به نیویورک از خاطره ها نرفته است که هم تیمی هایشان اینبار نیز قصد عزیمت به دیار غرب کرده اند!

نکته جالب توجه اینجاست که خبرنگار تدبیر24 مطلع شد در حالیکه رسانه های جریان مخالف دولت سنگ وا اسلاما را برای حضور مولاوردی در نیویورک به سینه می زدند، دو نماینده زن مجلس نهم در حال بستن چمدان برای عزیمت به اجلاسی بودند که اینان پرونده تخریبش را برای دولت گشوده اند!

اجلاسی که بر صلاح نبود از مقامات ایرانی کسی در آن حاضر شود، اینبار میزبان فاطمه آلیا و مهناز بهمنی دو نماینده مجلس نهم است!

دلواپسان بدانند که منابع اطلاعاتی خیلی قوی نیاز نیست تا رصد کنند و بدانند که در زمانیکه موج تخریب ها را علیه دولت روانه می سازند، دو نفر از اصولگرایان مجلس در راه نیویرورک هستند!

کمی رنگ و بوی نیویورک را نشان خودی ها دهید تا علقه حضور در ینگه دنیا بر شما حاکم نشود!

تدبیر24 بزودی جزئیات بیشتری از پشت پرده این پروژه تخریب را منتشر خواهد کرد...

مطالب مرتبط
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۲۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۴
0
2
... ( خوارج و داعشی)که نمیدونن اصل اسلام به اخلاق نیکوست نه به ظاهرفریبی و دروغ پردازی پشت جهره اسلام .دگه دست اینا رو شده جلو مردم .(ادب مرد به ز دولت اوست.
آرزو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۴
2
0
خدمات ارائه شده خانم مولاوردی رو هم در این یادداشت می آوردین خیلی خوب میشد تا ما هم که داخل همین مردیم و خدمات ایشونو حس نکردیم لااقل بشنویم
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها