بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۶۰۵۸۸
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۶
سازمان هواشناسی کشور از کاهش 6 تا 10 درجه ای دما از روز چهارشنبه در نوار شمالی کشور خبر داد و توصیه کرد با توجه به تداوم بارندگی ها و آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن رودخانه ها از توقف طولانی و برپا کردن چادر در بستر و حاشیه رودخانه ها و رانندگی در مسیرهای آب گرفته خودداری شود.
تدبیر24:به گزارش ایرنا، به سبب بارش باران، وزش باد شدید موقتی گاهی با رعد و برق و در مناطق مستعد بارش تگرگ، برای امروز (سه شنبه) آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن رودخانه ها و مسیل ها در استان کهگیلویه و بویراحمد و جنوب استان فارس و همچنین بارش باران و برف در شمال استان آذربایجان غربی پیش بینی شده است.

روز چهارشنبه، آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن رودخانه ها و مسیل ها در جنوب شرقی استان فارس، استان هرمزگان و نیمه شمالی استان خراسان رضوی مورد انتظار است.

همچنین با توجه به پیش بینی بارش برف در جاده های کوهستانی رشته کوه البرز و مناطق شمال غرب و غرب کشور، لغزندگی در آمد وشد جاده ها اختلال ایجاد خواهد کرد .

بر این اساس، توصیه می شود اقدامات لازم برای ایمنی بیشتر و جلوگیری از خسارت های احتمالی انجام شده و از توقف طولانی و برپا کردن چادر در بستر و حاشیه رودخانه ها و رانندگی در مسیرهای آب گرفته خودداری شود.

سازمان هواشناسی همچنین به رانندگان توصیه کرد، هنگام وزش باد شدید، برای جلوگیری از سوانح، سرعت خودرو را کاهش دهند.

همچنین گذر امواج ناپایدار جوی را تا پایان هفته از کشور خبر داد و اعلام کرد: بارش باران، گاهی با رعد و برق، وزش باد شدید موقت و بارش برف در جاده های کوهستانی و در برخی نقاط کشور بارش تگرگ پیش بینی می شود.

بر اساس این گزارش، احتمال وقوع این وضعیت ناپایدار جوی در روز چهارشنبه (فردا) در استان های اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، کرمان، هرمزگان، جنوب فارس، یزد و سیستان و بلوچستان وجود دارد.

سازمان مزبور می افزاید: از روز چهارشنبه با نفوذ جریانات شمالی دمای هوا در نوار شمالی کشور بین 6 تا 10 درجه کاهش یافته و این هوای سرد تا پایان هفته ماندگاری خواهد داشت.

ارتفاعات البرز از شمال شرق تا شمال غرب کشور و جاده ها و گردنه های کوهستانی در غرب و شمال غرب کشور بارش برف و وزش باد و در مناطق مستعد با کولاک برف پیش بینی می شود.

علاوه براین انتظار می رود وضعیت ناپایدار جوی در روز پنجشنبه در استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان، قزوین، همدان، کردستان، گیلان، مازندران، کرمان، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، جنوب فارس و ارتفاعات تهران و البرز تداوم داشته باشد.
روز جمعه (سیزدهم فروردین ماه) نیز بارش باران، گاهی با رعد و برق، وزش باد شدید موقت، بارش برف در جاده های کوهستانی و در برخی نقاط بارش تگرگ دراستان های اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، اصفهان، لرستان، همدان، مرکزی، سمنان، هرمزگان و کرمان پیش بینی می شود.

سازمان هواشناسی خاطرنشان ساخته است، براساس شرایط جوی و تداوم بارش ها به هموطنانی که قصد سفر به مناطق مزبور را دارند، توصیه شده اقدامات لازم را با توجه به شرایط بارندگی در نظرگرفته و رانندگان زنجیر چرخ را به همراه داشته باشند.
همچنین مسافران زمان بندی برنامه سفر را برای پرهیز از مخاطرات جوی و ترافیک سنگین در روزهای پایانی مورد توجه قرار دهند.
برچسب ها: تدبیر24 ، هوا ، دما ، کاهش
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها