بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
کد خبر: ۶۰۸۱۲
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۸
یکی از ناطقان میان دستور امروز مجلس گفت: پول‌های زنجانی، انتخابات هفتم اسفند را تبدیل به «جمعه سیاه» کرد.
تدبیر24 :اولین جلسه مجلس در سال 95 با نطق اعتراضی یک نماینده به نتایج انتخابات حوزه انتخابیه اش همراه بود.

حجت الاسلام باقری بناب نماینده مردم بناب در مجلس درنطق میان دستورش به انتخابات هفتم اسفند در بناب اشاره کرد و با تاکید بر بروز تخلفات در این حوزه از مسئولان خواست که به این موضوع رسیدگی کنند.

وی با بیان اینکه انتخابات در بناب، افتضاح بود؛ افزود: مردم بناب دیدند که پول‌های بابک زنجانی چطور نتیجه انتخابات را تغییر داد. در انتخابات «جمعه سیاه» هفتم اسفند، نزدیک به ۳۰ هزار رأی در بناب خرید و فروش شد. در شهرهای کوچک حرف اول و آخر انتخابات را پول می‌زند، انتخابات به بنگاه‌های خرید رأی تبدیل شده است و ضروری است که قانون انتخابات اصلاح شود.

این سخنان باقری بناب با واکنش محمدحسن ابوترابی فرد نایب رییس مجلس همراه شد. او که در غياب لاريجاني رياست بخش پاياني جلسه امروز را بر عهده داشت، در پاسخ به این تعبیر ناطق میان دستور گفت: اگر همکاران به برگزاری انتخابات در یک حوزه انتخابیه نقدی دارند نباید واژه جمعه سیاه و واژگانی این چنینی را بکار ببرند.

وی افزود: روز انتخابات روز اقتدار جمهوری اسلامی ایران بود و مشارکت بیش از 62 درصد مردم با این انضباط و پاسخ مثبت به رهنمودهای رهبری نشان‌ دهنده اقتدار نظام اسلامی است.
منبع: خبرآنلاین

برچسب ها: تدبیر24 ، بناب ، 7 اسفند
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها