بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۶۰۸۷۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۰
در حالی که اکران نوروزی سینما با 6 فیلم کلید خورد، تنها و تنها تیزرهای فیلم بادیگارد ساخته ابراهیم حاتمی کیا به صورت 24 ساعته از تمامی شبکه های سیما پخش می شود.


تدبیر24 :به گزارش راوی پرس، هزینه پخش تیزرهای فیلم سینمایی بادیگارد به مرز 2 میلیارد تومان رسید، این در حالی است که این فیلم تا نیمه اول فرودین همین میزان فروش داشته است!

یک منبع آگاه به خبرنگار ما گفت: از آنجا که این فیلم محصول سازمان رسانه ای اوج است، هزینه تیزرهای پخش شده از سیما نیز رایگان محاسبه می شود و برای همین تیزرهای متنوع و متعدد بادیگارد از تمامی شبکه های سیما و در ساعات مختلف به صورت تصویری و زیر نویس پخش می شود.

این کارشناس امور سینمایی افزود: با این حال، فیلم بادیگارد در رتبه سوم فروش نوروزی قرار دارد و تعقیب کننده اصلی این فیلم یعنی فیلم «ابد و یک روز» بدون هیچ تبلیغات رسانه ای و محیطی، اولا تمام بلیت های سینمایی سانس های مختلف اکرانش، از قبل پیش فروش می شود و ثانیا با 8 سینما کمتر نسبت به بادیگارد، در حال اکران است.

به گزارش خبرنگار راوی، تبلیغات میدانی و محیطی بادیگارد نیز حدود یک میلیارد تومان هزینه داشته است، به طوری که اغلب تابلوها و بیلبوردهای شهرداری تهران و برخی کانون های تبلیغاتی در اختیار این فیلم قرار گرفته است و با این حال، فروش فیلم جدید حاتمی کیا با این حجم تبلیغاتی، خیلی چشمگیر نیست. ضمن اینکه بلیت های نیم بها نیز برای این فیلم در نظر گرفته شده و در حال توزیع است.

شنیده ها حاکی است، انتقادهای جدی به فیلم حاتمی کیا، تهیه کنندگان فیلم را بر آن داشته تا با فروش بالا، ثابت کنند این فیلم باید در جشنواره فجر به عنوان بهترین فیلم معرفی می شد حال آنکه تماشاگران و کارشناسان معتقدند فیلم «ابد و یک روز» اولین ساخته یک کارگردان جوان، بسیار بهتر از فیلم جدید ابراهیم حاتمی کیاست.

باید منتظر ماند و دید آیا تلویزیون، برای سایر فیلم های سینمایی نیز اینگونه دست و دلبازی می کند یا خیر؟

برچسب ها: تدبیر24 ، حاتمی کیا
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
اکبر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۷
0
0
من هردوفیلم ر ونگاه کردم وباید بگم فیلم بادیگارد یک فیلم با کیفیت هم از نظر مضمون وهم از نظر ساخت هس اگه شما فروش رو ملاک میدونید تو این چند سال انقدر به این ملت فیلم اشغال نشون دادیم که به این سادگی ها ذاعقه رو نمیشه عوض کرد ، فیلمی مثل ابدیک روز یا سالوادر رو با این فیلم مقایسه نمیشه مقایسه کرد
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها