بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۶۰۹۱۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۶:۴۵
تجلیل رئیس جمهوری از فداكاری معلم سیستان و بلوچستانی
دكتر حسن روحانی رئیس جمهوری در پیامی در صفحه توئیتر خود از فداكاری «حمیدرضا گنگوزهی» معلم سیستان و بلوچستانی كه برای نجات جان سه دانش آموزان، جانش را از دست داد، تجلیل كرد.


تدبیر24 : در متن پیام رئیس جمهوری آمده است: یاد و نام «حمیدرضا گنگوزهی» معلمی كه با نثار جان خود به همه ما درس شجاعت و فداكاری آموخت، جاودان خواهد بود.
گفتنی است؛ «حمیدرضا گنگوزهی» معلم فداكار مدرسه شهید رحیمی روستای نوكجو شهرستان خاش روز یكشنبه با ایثار جان خود، سه دانش آموز مدرسه را از ماندن در زیر آوار و مرگ حتمی نجات داد.
این معلم ایثارگر هنگام وزش گردباد متوجه شد كه دیوار مجاور مدرسه كه سه دانش آموز در جوار آن قرار گرفته اند به دلیل بارش روزهای گذشته در حال فروریختن است كه بلادرنگ اقدام به نجات دانش آموزان كرده و بعد از نجات آنان، خود گرفتار آوار شده و جان بر سر این كار گذاشت.
برچسب ها: تدبیر24 ، خاش ، روحانی
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
محمد مهدی صدیقی خویدک
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۸
0
1
با عرض تسلیت خدمت خانواده محترم معلم فداکار و

بزرگوار جناب آقای گنگوزهی و همچنین کلیه معلمان

ایران زمین و مردم شریف و عزیز ایران.

جامعه فرهنگی ایران از ریاست محترم جمهور و بویژه

وزیر محترم آموزش و پرورش این استدعا را دارد که در

کتاب های درسی شهامت و شجاعت اینچنین معلمان

دلسوز و فداکار را که بحق نمونه کامل یک شهروند

جهانی و ایرانی هستند را به تصویر بکشانیم تا به این

وسیله الگوی انسان بودن را به فرزندان این مرز و بوم

آموزش دهیم.
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها