بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۶۰۹۴۸
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۵
تدبیر24 :فیروز قاسمی - اکشن شاعرانه با موسیقی جادویی وصحنه ارایی شگفت انگیز،این فیلم یکی از فیلم های بیاد ماندنی خواهد شد. در قسمت های قبلی این فیلم با نام مکس دیوانه ۲,, جنگجوی جاده ،  که بازیگر نقش اول مرد ان را  مل گیبسون وبازیگر نقش اول زن را ویرجینیاهی،ایفا می کردند ،به لحاظ ساختار و  فیلمبرداری ، موسیقی و قاب بندی های کم نظیر از خاطره ها فراموش نخواهد شد، دراینسو,,  مکس دیوانه,,  که نقش اول مرد ان را،تام هاردی وبازیگر نقش اول زن  را  شارلیزترون ایفا می کند، علاوه بر ویژه گی های که برشماردم  نماهایی شاعرانه و صحنه های وصف ناپذیری را شاهد خواهیم بود.فراتراز طوفان ، فیلمی در سبک اکشن ،علمی _ تخیلی و ادبیات داستانی رستاخیز وپسا  رستاخیزی به کارگردانی ؛جرج میلر ، شارلیز ترون که  درفیلم های چون   ۲روز در دره وکیل مدافع شیطان خوب درخشید وبرنده جایزه اسکار نقش اول زن می باشد.
 در گفت‌وگوی اخیر خود با مجله «وال استریت ژورنال» حرف‌های جالبی درباره همکاری‌اش با تام هاردی سر صحنه «مکس دیوانه» زده و گفته کار کردن با این بازیگر انگلیسی به هیچ وجه راحت نیست.
به گفته ترون او مجبور بوده کلی با هاردی کلنجار برود تا نقش‌هایشان درست از آب دربیاید و این در حالی است که از دیگران شنیده هاردی سر هر فیلمی این‌قدر لجاجت نمی‌کند.
ترون درباره تجربه همکاری با هاردی گفته:  «شاید ماهیت فیلم جوری بود که باعث شد ما تا آن اندازه با هم کلنجار برویم و درگیری داشته باشیم و همین‌طور شخصیت‌های فیلم احتمالا طوری بودند که باعث شد آن همه کل‌کل کنیم.

جرج میلر کارگردان سری فیلم‌های «مکس دیوانه» درباره همکاری پرچالش دو بازیگر اصلی فیلمش می‌گوید: «زمانی که برای اولین‌بار با هم ملاقات کردند، داشتند همدیگر را می‌کشتند. از آنجایی که هر دو کاراکتر فیلم از سر نیاز و بیش‌تر با اکراه همراه می‌شوند، باید به یک درجه اطمینانی نسبت به یکدیگر برسند.
«مکس دیوانه: جاده خشم» در 10 رشته نامزد جایزه اسکار 2016 شد فیلم «از گور برگشته» را پشت سر گذاشت و بیش‌ترین تعداد نامزدی را به دست آورد. آخرین ساخته میلر موفق به کسب شش جایزه آکادمی در رشته‌های فنی مانند بهترین تدوین فیلم، بهترین طراحی صحنه و بهترین چهره‌پردازی شد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها