بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۶۱۰۳۲
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۳
فارغ از اینکه سقط جنین موجب سرطان، نازائی، معلولیت فرزند آینده... می شود مسئولین امر هم به این امر واقفند که در طول روز چندین مورد سقط جنین صورت می گیرد و با اطلاع داشتن از مشکلات خانواده ها سکوت اختیار کرده اند و براین باورند که اتفاقی رُخ نمی دهد اما هر روز بر رهروان کوچه باغ های سقط جنین افزوده می شود اما مهر سکوت مسئولین شکسته نمی شود
تدبیر24 :شورش عزیزی- چند صباح پیش بود که اکثر دیوار مدارس، کتب درسی و... مزین به شعار « فرزند کمتر  زندگی بهتر » بود امروزه دیگر خبری از این شعار و تبلیغ برای داشتن فرزند کمتر وجود ندارد حتی دیگر در مراکز درمانی وسایل پیشگیری در اختیار خانواده ها قرار نمی گیرد و اینگونه بستر بازار سیاه پیشگیری، سکه است. متاسفانه به دلیل عدم آموزش صحیح زوجین جوان و نداشتن اطلاعات کافی شاهد هستیم که اکثریت زوجین جوان در همان یکسال اول بچه دار می شوند و این در حالی است که یکسال اول زندگی را برای آشنائی واقعی گذاشته اند چون آنچه در زندگی واقعی مشاهده می کنیم در ایام نامزدی درک نخواهیم نمود.
اوضاع بد اقتصادی جامعه و زندگی در قلمرو چشم و هم چشمی شرایط زیستن را برای انسان امروزی به قدری دشوار نموده که قابل بیان نیست پس حضور شخص سومی در پروسه اقتصادی غیر قابل اطمینان زندگی امروزی برای اکثر زوجین قابل تحمل نیست و اینگونه ناچار می شوند گام در راه کوچه باغ های سقط جنین بگذارند و این امر هم خیلی راحت نیست و هر دکتری برای خود راه حلی دارد. آمپول، قرص، ساکشن و.... هر متخصصی یکی از این موارد را پیشنهاد می کند البته با هزینه های سرسام آور؛ برای شش عدد قرص.... مبلغ 200هزار تومان می گیرند برای دو آمپول حدود 450هزار تومان و برای ساکشن حدود یک میلیون تومان و....
ساکشن را در مطب انجام می دهند آنهم در قالب هماهنگی های خاص که اکثر در ساعت های بین 13 تا 15 ظهر صورت می گیرد، مطلب این دکترها مثل زندان های زیرزمینی تنگ و غالبا از محیط شهری دورتر است نور تاریک مطب، فریادهای ناهنجار دکتر و صدای مریض مزین این درمان است و به سکوت دعوت کردن مریض برای حفظ جایگاه دکتر هم زیبائی خاصی به این عمل می دهد. دیگر سوگند سقراط و تعهد در برابر حفظ جان مریض بی معنی است و دکتر برای حذف این مهمان ناخوانده و مریض برای مدیون نشدن به یک انسان به عنوان دو طرف این معامله هستند و البته در میان مراجعه کنندگان هم عده ای هستند که معتقد به ازدواج سپید هستند و برای حذف فرزند بی پدر مراجعه کرده اند که دکتر این موارد را موارد خاص می داند و هزینه درمان اینها متفاوت تر است.
فارغ از اینکه سقط جنین موجب سرطان، نازائی، معلولیت فرزند آینده... می شود مسئولین امر هم به این امر واقفند که در طول روز چندین مورد سقط جنین صورت می گیرد و با اطلاع داشتن از مشکلات خانواده ها سکوت اختیار کرده اند و براین باورند که اتفاقی رُخ نمی دهد اما هر روز بر رهروان کوچه باغ های سقط جنین افزوده می شود اما مهر سکوت مسئولین شکسته نمی شود که این امر برای آینده نوید بخش خبرهای خوبی نیست و بدون شک خطرهای زیادی زنان جامعه را تهدید می کند و در چندین سال آینده باید منتظر مشکلات خاص در خانواده ها باشیم.
عابر شدن کوچه باغ سقط جنین شاید راهی باشد که دامن گیر اکثر زوجین جوان شود پس بهتر است مسئولینی که تریبون افزایش جمعیت را به دست گرفته اند در ابتدای امر شرایط اقتصادی جامعه را جانی تازه ببخشند بعد به تبلیغ های افزایش جمعیت بپردازند. مسئولین امر که تکیه بر مومن بمون دارند آیا عذاب وجدان مادرانی را که بخاطر مشکلات اقتصادی مجبور به سقط جنین می شوند را درک می کنند؟ بدون شک در این قتل نفس ها بسیاری از مسئولین امر دخیل هستند و باید در بارگاه عدل الهی جوابگو باشند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها