بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۶۱۴۵۲
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۰
مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه در منطقه آسیا از پنجشنبه ۱۱ شهریور ماه امسال با دیدار تیم‌های ملی ایران با قطر آغاز می‌شود.
تدبیر24 : مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه در منطقه آسیا از پنجشنبه ۱۱ شهریور ماه امسال با دیدار تیم‌های ملی ایران با قطر آغاز می‌شود.

*سیدهای این رقابت‌ها نیز به شرح زیر بود:

سید یک: ایران – استرالیا

سید ۲: کره‌جنوبی – ژاپن

سید ۳: عربستان – ازبکستان

سید ۴: امارات – چین

سید ۵: قطر – عراق

سید ۶: سوریه – تایلند

تیم‌های ملی کره‌جنوبی، ازبکستان، استرالیا، ایران، قطر، ژاپن، تایلند و عربستان به عنوان تیم‌های اول گروه‌های هشت‌گانه و چهار تیم چین، سوریه، عراق و امارات به عنوان تیم‌های دوم برتر ۱۲ تیمی هستند که ضمن صعود به جام ملت های آسیا ۲۰۱۹ باید برای صعود جام جهانی در قالب دو گروه ۶ تیمی در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ با یکدیگر رقابت کنند.

بر همین اساس قرعه‌کشی این رقابت‌ها امروز در کوالالامپور مالزی برگزار شد و تیم ملی ایران با تیم‌‌های ایران، سوریه، قطر، چین، ازبکستان و کره‌جنوبی در گروه اول همگروه شد و در گروه دوم نیز تیم‌های استرالیا، تایلند، عراق، امارات، عربستان و ژاپن با هم دیدار خواهند کرد.

همچنین طبق اعلام برنامه از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا شاگردان کی‌روش کار خود را در ورزشگاه‌ آزادی آغاز کرده و در ورزشگاه آزادی نیز به پایان خواهند رساند.

برنامه این رقابت‌ها به شرح زیر است:

دور رفت:

۱۱ شهریور ۹۵: ایران – قطر

۱۶ شهریور ۹۵: چین – ایران

۱۵ مهر ۹۵: ازبکستان – ایران

۲۰ مهر ۹۵ (مطابق با تاسوعای حسینی): ایران – کره‌جنوبی

۲۵ آبان ۹۵: سوریه – ایران

دور برگشت:

۳ فروردین ۹۶: قطر – ایران

۸ فروردین ۹۶: ایران – چین

۲۳ خرداد ۹۶: ایران – ازبکستان

۹ شهریور ۹۶:‌ کره‌جنوبی – ایران

۱۴ شهریور ۹۶: ایران – سوریه
برچسب ها: تدبیر24 ، جام جهانی
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها