بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
کد خبر: ۶۱۴۸۱
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۹
محسن کوهکن:
من از کلمه شکست و پیروزی برای هیچ جناحی استفاده نمی‌کنم. اصول‌گرایان با لیستی که دادند در بین مردم تهران خودشان را عرضه کردند
تدبیر24 :محسن کوهکن نماینده پیشین مجلس در گفت و گو با خبرنگار آستان گفت: انتخابات مجلس ویژگی‌های خاص خودش را دارد. می‌توان گفت، بین کلانشهر تهران و پنج شهر بزرگ با دیگر شهر‌ها تفاوت‌هایی وجود دارد ولی در حوزه‌های دیگر اولویت‌ها مشخص است و می‌توان گفت، انتخابشان فارغ از مسائل سیاسی و اقتصادی است.

نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی همچنین ادامه داد: تفاوت عمده انتخابات در تهران، کلانشهر‌ها و شهرهای دیگر مسائل سیاسی و اقتصادی است که همین موضوع می‌تواند در نتایج آرا تأثیرات زیادی داشته باشد. البته این موضوع را هم بگویم در برخی از شهر‌ها غیر ‌از کلانشهر‌ها نگاه سیاسی هم مهم است ولی نه مانند تهران و کلانشهر‌های دیگر.

کوهکن یادآورشد: نتیجه انتخابات هفتم اسفند متأثر از این ویژگی بوده است که شهر تهران را در برگرفت. نگاهی که در کلانشهر‌ها وجود دارد این است که نمی‌توانیم فقط یک نسخه بپیچیم بلکه باید به جوانب دیگر هم توجه کرد. می‌توان گفت کلانشهر‌ها به هم متصل هستند و حتی رقابت بین کلانشهر بیشتر به چشم می‌آید تا شهرهای دیگر که همین موضوع در برخی مواقع باعث اختلال نیز می‌شود.

این فعال اصولگرا با اشاره به مرحله دوم انتخابات گفت: در مرحله دوم می‌توان گفت، رقابت بین اصلاح‌طلب با اصلاح‌طلب و اصول‌گرا با اصول‌گرا است که تکلیف نهایی را مشخص می‌کند. تعدادی از کرسی‌ها نیز رقابت بین یک اصول‌گرا و یک اصلاح‌طلب است و در آخر هم یک اصول‌گرا و یک مستقل یا یک اصول‌گرا و یک مستقل از انتخابات این دروه به‌شمار می‌آید.

این نماینده پیشین مجلس بیان کرد: این ترکیب هم دقیقا متأثر از مؤلفه‌های مختلفی است که سیاسی نیست بلکه مسائل قومیتی را در برگرفته است؛ مسائل تجمیع آرا و تجمع داوطلبانی که مرحله اول رأی نیاوردند و خارج شدند.

کوهکن در پایان اظهاراتش گفت: من از کلمه شکست و پیروزی برای هیچ جناحی استفاده نمی‌کنم. اصول‌گرایان با لیستی که دادند در بین مردم تهران خودشان را عرضه کردند اما درباره لیست اصلاح‌طلبان؛ به هر جهت یک لیست جدید جاذبه‌های خودش را دارد این را نمی‌توانیم منکر شویم؛ چراکه اصلاح‌طلبان رفتند دنبال چهره‌های نا‌شناس و دراین ‌زمینه می‌توان گفت مدیریت خوبی از خود نشان دادند.

منبع:آستان

برچسب ها: تدبیر24 ، کوهکن
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها