بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۶۱۶۱۸
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۹
اینجا کردستان است با جاده های ناهموار و قتل‎گاه‎های برای مسافران و نقطه فراموش شده ای برای خدمات رسانی از دیدگاه عده ای از مسئولین؛ در این دیار هنوز بستر حضور فعالیت روزنامه وجود ندارد
تدبیر24 :شورش عزیزی- زیدی که در مبحث انتخابات سینه چاک یکی از کاندیداتورها بود اینگونه دوستان را به حمایت از کاندیداتور محبوبش دعوت می نمود: « این شخص بخاطر منافع عمومی و بدون هیچ وابستگی و یا دادن وعده ای وارد کارزار انتخاباتی شده است.» هرچند که انتخابات را یکی از نمادهای دمکراسی می دانند اما در زمان اعلام نتایج انتخابات، مشخص شد مردم اشخاص دیگری را انتخابات نمودند و کاندیداتور محبوب زید ما رتبه خاصی را اخذ ننمودند.
اینجا کردستان است با جاده های ناهموار و قتل‎گاه‎های برای مسافران و نقطه فراموش شده ای برای خدمات رسانی از دیدگاه عده ای از مسئولین؛ در این دیار هنوز بستر حضور فعالیت روزنامه وجود ندارد استان فرهنگی کشور با داشتن بیشترین نمایندگی نشریات سراسری در نقطه صفر مرزی کشور قرار گرفته است و عده ای از سرپرستی های نشریات در نوشتن انشاء فصل بهار مانده اند و چگونه پسوند رونامه نگار را یدک می کشند که باید گفت: والله اعلم، با چنین شرایطی که استان کردستان دارد  پسوند فرهنگی را هم یدک می کشد؛ حضور برخی مدیران ناکارآمد موجب گردیده که با گذشت 37 سال از انقلاب، مردم این دیار هنوز بزرگترین خواسته اشان آسفالت کوچه ها، عریض نمودن جاده ها و تلاش برای رفع بیکاری ابراز دارند. با گذشت 10 دوره از برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی، کاندیداتورها از جایگاهی که برایش مبارزه می کنند هیچ اطلاعی ندارند و شهروندان هم بخاطر رسیدن به حقوق اولیه شهروندی خود، هربار این وعده های بی عمل را می پذیرند و دریغ از یک تغییر مثبت و ماندگار
برخی ازمنتخبین استان کردستان در مجلس نمره بیست برای سکوت گرفته اند اسم عده ای در لیست غایب های جلسات آمده است عده ای با تکیه بر تحت تکلف داشتن یتیم به مجلس راه یافت و... البته در دیاری که دکتر عمومی خود را شایسته تکیه بر کرسی صندلی قوه مجریه می داند  پس فلان شخص با مدرک سیکل که با سفارش های آنچنانی در گوشه انزوای یک مرکز آموزش استخدام گردید حق دارد مشغول تحلیل جهان باشد. فضای انتخاباتی همیشه قابل تعامل است چند روز قبل از رإی گیری شایعه حذف کوپن یا یارانه شنیده می شود چرا و چگونه اش را چطور تعریف کنیم؟
انتخابات دور دهم نمایندگان مجلس شورای اسلامی در کردستان حاوی پیام های خاصی بود. عده ای که برای ماندن در پست ریاست، اخذ جایگاه های جدید و.... در اتاق فکری که به ماندن می اندیشدند و منتخبین این دیار از هزاران وعده سربرآورده اند اما تحقق این وعده‎ها بسیار دو از انتظار است و باید منتظر پایتخت نشین شدن این منتخبین باشیم البته با سرمایه گذاری های کلان در خارج از استان فرهنگی؛ منتخبین کردستان وظایف مجریان قوه مقننه را نمی دانند و از اقدامات دست نیافتنی و... حرف می زنند.
متاسفانه اکثریت نمایندگان پارلمان نشین کردستان نیاموخته اند که در مجلس برای دفاع از حقوق شهروندان چگونه اقدام کنند. معادلات پشت پرده سئوال و یا استیضاح یک وزیر را چگونه در راستای منافع استان قرار بدهند و هرآنچه هست در منافع شخصی معنی می گردد ولاغیر؛ از آنان که با وعده دادن بالا می روند نمی توان انتظار داشت که به فکر خدمت به عامه مردم باشند تا زمانی که بده بستان های انتخاباتی حاکم است نمی توان انتظار تحولی را داشته باشیم.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها