بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۶۱۷۷۴
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۷
عضو کمیسیون امنیت ملی خبر داد؛
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نهم گفت: احمدی‌نژاد معتقد است، نباید اجازه دهیم که فضا به سمت دوقطبی‌شدن پیش برود؛ چراکه این مسئله خواست و هدف دولت روحانی است.
تدبیر24 :احمد بخشایش‌اردستانی، با اشاره به دیدار نوروزی نمایندگان مجلس نهم با محمود احمدی‌نژاد، اظهار داشت: این دیدار به‌ پیشنهاد حجت‌الاسلام روح‌الله حسینیان و با حضور ۱۷ نفر از نمایندگان در دفتر ولنجک آقای احمدی‌نژاد برگزار شد که بنده نیز در این دیدار نوروزی حضور داشتم.

او با بیان این‌که این دیدار هیچ نکته سیاسی ویژه‌ای نداشت، خاطرنشان کرد: هدف ما از حضور در دفتر آقای احمدی‌نژاد، ‌ صرفاً دیدار نوروزی بود و مباحث سیاسی در این جلسه مطرح نشد، اما بنده می‌گویم آقای احمدی‌نژاد حتماً برای انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۹۶ نامزد می‌شود.

نماینده مردم اردستان در مجلس نهم در پاسخ به سوالی درباره میزان موفقیت احمدی‌نژاد درصورت حضور در انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۹۶ گفت: اگر موانع حضور احمدی‌نژاد در انتخابات مرتفع شود، حتماً پیروز انتخابات خواهد بود.

او ادامه داد: فارغ از محبوبیت احمدی‌نژاد به‌ویژه در میان جمعیت روستانشین، عملکرد دولت روحانی در مسائل اقتصادی و معیشتی مردم، منجر به پیروزی او در انتخابات می‌شود.

برجام تصمیمی در سطوح بالای نظام بود

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با بیان این‌که برجام تصمیمی سطوح بالای نظام بود، یادآور شد: انتقاد اصلی به دولت روحانی بحث اقتصادی است، نه برجام. امضای برجام بنابر تصمیم کلیت نظام کلیت نظام انجام گرفته‌است.

او همچنین با اشاره به مشکل اشتغال جوانان، گفت: در صورتی که دولت روحانی در یک‌سال و نیم باقی مانده موفق به حل مشکلات اقتصادی و اشتغال نشود، قطعاً بازنده انتخابات ریاست‌جمهوری دوازدهم خواهد بود.

نماینده مردم اردستان در مجلس نهم تصریح کرد: معتقدیم هنوز یک‌سال و نیم تا پایان عمر دولت باقی‌مانده و باید اجازه دهیم که کارشان را انجام دهند و از دیگرسو نباید اجازه دهیم که فضا به سمت دوقطبی‌شدن پیش برود؛ چراکه این مسئله خواست و هدف دولت روحانی است.

شورای نگهبان؛ تنها مانع حضور احمدی‌نژاد در انتخابات

بخشایش در پایان در پاسخ به این سوال که منظور از برطرف شدن موانع حضور احمدی‌نژاد در انتخابات چیست، گفت: شورای نگهبان! اگر شورای نگهبان از ورود احمدی‌نژاد به انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۹۶ ممانعت نکند، او قطعاً در انتخابات حضور می‌یابند و پیروز می‌شوند. البته دلیلی برای ممانعت از ورود احمدی‌نژاد از سوی شورای نگهبان وجود ندارد.
مطالب مرتبط
برچسب ها: تدبیر24 ، احمدی نژاد
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۲
انتشار یافته: ۵
امید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۳۰
0
1
خوشم میاد از همین الان حتی از اسم احمدی نژاد واهمه دارید چه برسه به اینکه بخواد بیاد
راستی کلیت نظام کیاهستن ؟ روحانی و لاریجانی ؟
آهان یادم رفته بود اینا کلیشون ببخشید دستشون با هم تویه کاسس یادم اومد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۱
0
1
انشاالله که میاد بساط همه شما رو برمیچینه
بی نام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۲
0
0
منتظریم تا سلطان اختلاس بیاید و بساط ون هم برچینیم
بهمن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۲
0
0
آقای امید، مملکت رو دست ...سپردن واهمه هم داره.
امید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۳
0
0
سلطان اختلاس عوامل پرونده کرسنت ( ز... و مهدی ... ) هستند ؟ یا اونیکه با یک کاپشن ساده اومد و با همونم رفت ؟
بهمن جون از روزی به ترس که مملکتو دست وحشی های کثیف داعشی بیوفته که با دپیلماسی خنده آقایون روز به روز مملکتو به این سمت دارن هدایت می کنن . اگر از جان گذشتگی مدافعین حرم نبود الان داعشیون پشت مرزهای ما در حال جولان بودن
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها