بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۶۱۸۳۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۰
تدبیر24 : صبح امروز با حضور محمدباقر قالیباف شهردار تهران،اعضای شورای شهر و مسئولان فرهنگی وزارت ارشاد و نمایشگاه کتاب ایستگاه مترو شهر آفتاب افتتاح شد.

این ایستگاه با توجه به برگزاری نمایشگاه کتاب و ارائه خدمات به بازدیدکنندگان نمایشگاه افتتاح شد.

گفتنی است ایستگاه مترو شهرآفتاب به صورت جزیره ای و با مساحت 25 هزار متر مربع و سه برابر ایستگاههای معمولی هم باهدف تسهیل در تردد به مجموعه نمایشگاه های بین المللی شهرآفتاب و در انتهای مسیر فاز نخست خط مترو تهران- پرند احداث شده است.

شرکت مترو تهران پیش از این با احداث ایستگاه مترو تجریش به ابعاد 15 هزار مترمربع، رکورددار ساخت بزرگترین ایستگاه مترو در خاورمیانه بود که در ساخت این ابرسازه باشکوه و بزرگترین ایستگاه مترو خاورمیانه، 2800 تن آرماتوربندی، 34 هزار و 500 مترمربع قالب بندی، 23 هزار مترمکعب بتن ریزی و 70 هزار مترمکعب خاکبرداری به کار رفته است.

معماری ایستگاه مترو شهرآفتاب، ایرانی - اسلامی و ملهم از بنای تاریخی چهلستون و هماهنگ با معماری مجموعه نمایشگاه های بین المللی شهرآفتاب است.

هابیل درویشی مدیرعامل شرکت مترو تهران و حومه، گفت: برای رساندن این خط مترو به نمایشگاه بین المللی کتاب که اردیبهشت ماه جاری در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب برپا می‌شود، به صورت سه شیفت و ضربتی کار کردیم و بحمدالله به اهداف و برنامه از پیش تعیین شده دست یافتیم.

وی با بیان اینکه فاز اول مترو تهران- پرند که تا شهر آفتاب است با همت شهرداری به مرحله بهره برداری رسیده است، اظهار کرد: در صورت تامین اعتبار، فاز دوم و سوم پروژه در شش ماه کاری قابل تکمیل و افتتاح است.

علاقمندان به بازدید ازمجموعه نمایشگاهی بین المللی شهر آفتاب می توانند با تغییر خط در ایستگاههای تقاطعی ناوگان مترو تهران و حومه و ادامه مسیر به جنوب خط یک و از طریق ایستگاه مترو شهرآفتاب به محیط نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب دسترسی داشته باشند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۱
انتشار یافته: ۲
جواد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۳۰
0
1
با سلام
اميدوارم روزي شاهد افتتاح پروژه مترو پرند باشيم و مشكل رفت امد ما به پرند حل شود. انشاالله
لطفا به گوش مسئولين برسانيد
جواد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
0
0
ببخشيد نمي دانم چرا مطالب اينجانب چرا قابل پخش نيست و من فقط مي خواهم دولت و شهرداري در اين زمينه همكاري نموده تا مشكل مردم حل شود و پروژه مترو پرند كه چند سال تعطيل مي باشد را از اين وضع خارج كنند.
با تشكر
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها