بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۶۱۸۸۵
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۶
این خبر تکمیل می شود
رئیس جمهوری به همراه كاروان تدبیر و امید صبح سه شنبه برای انجام نخستین سفر داخلی در سال 1395 از طریق راه آهن عازم سمنان شد.
تدبیر24 :  سخنرانی در جمع مردم سمنان، دیدار با ایثارگران و برگزیدگان استان، نشست توسعه و سرمایه گذاران در استان، تشكیل جلسه شورای اداری و همچنین نشست خبری با نمایندگان رسانه های استانی با حضور رئیس جمهوری و اعضای هیات دولت از جمله برنامه های این سفر است.
این سفر؛ بیست و ششمین سفر داخلی رییس جمهوری و كاروان تدبیر و امید است.
محمد شریعتمداری معاون اجرایی رییس جمهوری در نشست توسعه و سرمایه گذاران استان سمنان كه سه شنبه هفته گذشته در ریاست جمهوری برگزار شد، گفت: سال ٩٥ كه با تدبیر رهبر معظم انقلاب اقتصاد محور شده است، فرصتی بزرگ برای توسعه همه جانبه كشور در اختیار قرار داده است.
وی اقدام عملی از سطح ملی به منطقه ای را از مهم ترین اهداف و تدابیر دولت خدمتگزار دانست كه سفر رییس جمهوری به استان سمنان نقطه عطف و فرصتی بی بدیل برای تحقق این هدف خواهد بود.
معاون رئیس جمهوری به تامین شرایط و فعال سازی همه امكانات مالی، سرمایه ای و انسانی برای توسعه كارآفرینی در سیاست های اقتصاد مقاومتی اشاره و تاكید كرد: باید این امر را در استان سمنان محقق كنیم.
رییس جمهوری و كاروان تدبیر و امید از 24 دی سال 92 تاكنون به استانهای خوزستان، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، ایلام ، لرستان، چهارمحال و بختیاری ، اردبیل، خراسان رضوی، زنجان، گلستان، خراسان جنوبی ، بوشهر، اصفهان، قم، گیلان ، فارس، آذربایجان شرقی، شهرستانهای استان تهران (شهریار ، ملارد و قدس)، خراسان شمالی، كردستان، شهرستانهای استان تهران( اسلامشهر ، رباط كریم و بهارستان)، همدان، مازندران، شهرستان ری (جنوب تهران)و یزد سفر كردند.

رئیس جمهوری در جمع مردم سمنان

رئیس جمهور با یادآوری اینکه تنها سه ماه از برجام گذشته است، تأکید کرد: برخی فکر می‌کنند 30 سال از برجام گذشته، کافی است ببینید در این سه ماه چه گشایش های فراوانی ایجاد شده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی در جمع مردم سمنان با یادآوری اینکه امروز روابط بانکی بین بانک‌های ایران و جهان یکی پس از دیگری گشوده می‌شود، تصریح کرد: هر کشوری که می‌رویم اولین قرارداد ما ارتباط بانک مرکزی ایران با بانک‌های آن کشور است.

وی با اشاره به سفر خود به پاکستان و ترکیه و همچنین سفر برخی مقامات خارجی به کشورمان طی ماه‌های اخیر، گفت: هر مقام خارجی که به ایران آمد، همچنین هر سفری که ما به کشورهای دیگر داشته‌ایم با آنها قرارداد بانکی امضا کردیم.

روحانی تأکید کرد: یادمان باشد وقتی ویرانی رخ می‌دهد بازسازی و نوسازی زمان‌بر است. در حال حاضر موانع از پیش پا برداشته شده و وقتی موانع برداشته می‌شود سرمایه‌گذار خارجی به ایران می‌آید که البته زمان‌بر است.


برچسب ها: تدبیر24 ، روحانی
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها