بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۶۱۹۷۵
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰
تدبیر24 : تصمیم روز سه‌شنبه این سازمان در مخالفت با استفاده از اصطلاح صهیونیستی «جبل الهیكل» برای «مسجد الاقصی» كه نامی عربی-اسلامی است، با استقبال گسترده‌ای از سوی فلسطینیان روبرو شد.
درهمین رابطه بیشتر 33 كشور حاضر در رای گیری با استفاده از نام «جبل الهیكل» برای مسجد الاقصی مخالفت كردند و6 كشور نیز خواستار استفاده از نام اسرائیلی شدند و 17 كشور هم رای ممتنع دادند.
پس ازاین مصوبه، یوسف المحمود سخنگوی رسمی دولت تشكیلات خودگردان فلسطین گفت: « این مصوبه نشان دهنده این است كه جهان بر تلاش رژیم صهیونیستی برای جعل تاریخ به منظور ازمیان بردن میراث عربی ومقدس‌ترین مقدسات مسلمانان ومسیحیان در بیت‌المقدس اشغالی نظارت دارد».
وی افزود: «ما ازاین مصوبه استقبال می‌كنیم، تلاش‌های چند دهه اسرائیل دراین زمینه، بطلان خود را نشان داد چرا كه برپایه جعل وگمراه سازی استوار بوده و درپی آن است تا میراث چند هزار ساله رااز میان ببرد واین چیزی است كه باستان شناسان بزرگ جهان ازجمله برخی از باستان شناسان اسرائیلی به آن معترفند».
سخنگوی تشكیلات خودگردان فلسطینی همچنین ازسازمان یونسكو خواسته است، اقدام‌هایی فوری برای «متوقف كردن تجاوزهای خطرناك درحق شهر بیت‌المقدس» به اجرا بگذارد.
برچسب ها: تدبیر24 ، یونسکو
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها