بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۶۲۲۸۴
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۰
تدبیر24 :رئيس قوه قضائیه با تاكيد بر لزوم رعايت هنجارهاي ديني و اخلاقي در جامعه خواستار انجام وظايف قانوني از سوي ضابطان قضائی در اين زمينه شد و گفت: اصل برخورد با هنجارشكني‌هاي اخلاقي و ديني كاملا پذيرفته شده و قانوني است و در اين راه البته رعايت حقوق ديگران نيز ضروري است. آيت‌ا... صادق آملي لاريجاني در جلسه ديروز مسئولان عالي قضائی با اشاره به لزوم رعايت هنجارهاي اخلاقي و ديني گفت: اين هنجارها حتي اگر شكل قانوني نيز به خود نگرفته باشند واجب الرعايه هستند و در صورت قانوني شدن آنها، لزوم رعايتشان واضح‌‌تر است. وي افزود: متاسفانه برخي افراد در اثر غفلت و اشتباه و تحريك برخي رسانه‌ها در مسير هنجارشكني قرار مي‌گيرند و دولت، نيروي انتظامي، قوه قضائیه و همه نهادهاي مرتبط بايد برخورد قانوني با اين هنجارشكنان را در دستور كار قرار دهند. آيت‌ا... آملي لاريجاني با تاكيد بر اينكه «البته در برخورد با هنجارشكني‌ها نبايد مرتكب هنجارشكني و منكر ديگري شد» افزود: همانطور كه نبايد به بهانه تعدي به حقوق اشخاص، اجراي حدود و احكام الهي و امر به معروف و نهي از منكر را زير سوال برد؛ ضابطان قضائی نيز در انجام وظايف موظف به رعايت قانون هستند و مقابله با هنجارشكني‌ها نبايد با تعدي به حقوق شهروندان توام شود. رئيس قوه قضائیه با اشاره به اينكه مقابله با هنجارشكني‌هايي مانند «بدحجابي» «بي حجابي» و «رفتارهاي غير اخلاقي» قانون مشخص و مدون دارد گفت: تمام كساني كه در اثر غفلت يا اشتباه مرتكب هنجارشكني مي‌شوند بايد بدانند كه رعايت حقوق ديگران الزامي است و حتي اگر اعتقاد شخصي به قانوني ندارند بايد آن را رعايت كنند؛ بدحجابي و بي‌حجابي جرم است و مجازات آن در قانون معين شده است.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها