بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 18
کد خبر: ۶۲۳۳۱
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۰
تدبیر24 : این روزنامه کاریکاتوری از آل الشیخ منتشر کرد که به سمت لبه پرتگاه و آتش گام برمی دارد.

این کاریکاتور به همراه گزارشی منتشر شده که به علل بازداشت عبدالعزیز الطریفی مبلغ سعودی اشاره و او را به حمایت مالی و جذب جوانان برای پیوستن به گروههای مسلح در سوریه متهم می کند.

خبر بازداشت "عبدالعزیز الطریفی" نخستین بار در شبکه های اجتماعی منتشر شد.

خبر بازداشت الطریفی پس از آن منتشر شد که وی به صورت علنی مخالفت خود را با محدود کردن فعالیتهای هیئت موسوم به "امربه معروف و نهی از منکر" اعلام کرد.

کاریکاتور بی‌سابقۀ روزنامه اماراتی از مفتی عربستان+عکس
بعد از انتشار هشتگی تحت عنوان #رسانه امارات به عربستان توهین می کند"، این روزنامه اماراتی کاریکاتور را حذف کرد اما سعودی ها از آن خواستند که رسما عذرخواهی کند.

در این حال مدیریت روزنامه «24» ادعا کرد که با انتشار این کاریکاتور قصد داشت اقدامات تحریک آمیز برخی شیوخ علیه هیئت علمای ارشد و مفتی سعودی را منتقل کند.

سلیمان الحناکی نویسنده روزنامه الجزیره گفت: «البته مفتی آل الشیخ آن ها را به سمت آتش می کشاند، اکثر توهین ها از رسانه های مصر و امارات و هم پیمانان صورت می گیرد!»

یادآور می شود در کاریکاتوری که روزنامه اماراتی کشیده، مفتی عربستان به سمت لبه پرتگاه و آتش گام برمی دارد و سه نفر از علمای سعودی نیز چشم بسته پشت سر او حرکت می کنند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها