بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۶۲۳۵۰
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۵
تدبیر24 :یک نماینده اصلاح‌طلب مجلس استقرار هفت هزار نیروی نامحسوس برای مقابله با برخی جرایم از جمله بی‌حجابی را موجب سلب امنیت جامعه توصیف کرد و گفت که سیاست‌های این‌چنینی لجبازی مردم را برمی‌انگیزد.

محمدرضا تابش در گفت‌و‌گو با  آستان اظهار کرد: پرداختن به معلول‌ها نوعاً در جوامع امروزی نیست. ما باید علت‌ها را ریشه‌یابی کنیم. نیروی نامحسوس گذاشتن هم پرداختن به معلول‌هاست و معنا و مفهومی ندارد و حتی امنیت را از جامعه سلب می‌کند.

وی افزود: ما هرچه بیشتر اعتماد مردم به حاکمیت را جلب کنیم، بسیاری از قوانین، مقررات و ضوابط را اجرا می‌کنند. باید به مردم آموزش دهیم که هر خسارتی که به محیط زیست و جامعه وارد می‌کنند از جیب خودشان خرج خواهد شد. ما باید امنیت روحی و روانی مردم را تأمین کنیم و امید آنها را به آینده زیاد کنیم.

نماینده مردم اردکان در مجلس یادآور شد: اگر این اقدامات را انجام دهیم گشت نامحسوس نیازی نیست زیرا مردم ما دلبسته به انقلاب و نظام و پایبند به قوانین و مقررات هستند و از سر دلبستگی به انقلاب خیلی کارها را انجام می‌دهند، همانطور که در اوایل انقلاب و در دوران دفاع مقدس شاهد عمق دلبستگی مردم به حاکمیت بودیم.

تابش ادامه داد: من نوعاً با این رفتارها موافق نیستم بلکه معتقدم  از روش‌های علمی و منطقی می‌توانیم به نتیجه برسیم. ما تجربه گشت ارشاد را داشتیم و اینها نشان می‌دهد این سیاست‌ها شکست خورده است و حتی ممکن است لجبازی مردم را برانگیزد. لذا باید قبل از انجام کارهای اینچنینی بازخورد آن نزد مردم مدنظر قرار گیرد.

منبع:آستان

برچسب ها: تدبیر24 ، تابش
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها