بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 23
کد خبر: ۶۲۴۱۶
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۰
یک فعال حوزه زنان تأکید کرد
یک فعال حوزه زنان با اشاره به برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس دهم گفت: مسلم است که برخورداری مجلس شورای اسلامی از ترکیب جنسیتی متناسب به وضع بهتر قوانین و مقررات و نظارت مطلوب‌تر براجرای آن‌ها کمک می‌کند.
تدبیر24 : ژاله فرامرزیان افزود: رد صلاحیت‌ها مشارکت گسترده زنان را در ثبت‌نام برای حضور مجلس شورای اسلامی خنثی کرد البته خوشبختانه تاکنون تعداد قابل توجهی از زنان نسبت به دوره‌های قبل به مجلس راه‌یافته‌اند و امیدواریم مردم به زنانی که به مرحله دوم رفته‌اند، دوباره اعتماد کنند و این زنان به مجلس راه‌ یابند تا شاهد حضور بیش از20 زن در مجلس دهم باشیم.

وی افزود: درکشورهای توسعه‌ یافته برای دستیابی به رشد وتوسعه تلاش می‌شود از همه ظرفیت‌های نیروی انسانی بهره‌ برده شود و می‌توان امیدوار بود که در ایران نیز از تمام سرمایه‌های انسانی خودمان برای حرکت و توسعه کشورمان بهره مند شویم. در این جهت لازم است با هر اقدامی که منجر به حذف بخشی از سرمایه‌های کشور شود مقابله کنیم.

این فعال حوزه زنان تصریح کرد: حضور زنان و تنوع فکری زنانی که در مجلس حضور پیدا می‌کنند اهمیت زیادی دارد. بهتر است زنانی هم از مجموعه تفکرهای موجود در کشور در مجلس دهم حضور داشته و با یکدیگر تعامل کنند تا کشور بتواند مسیر رشد و تعالی خود را طی کند.

وی تاکید کرد: زنان پس از ورود به مجلس مسئولیت فراتری از مردان دارند. بعضا دیده می‌شود که آنان از اظهارنظر درباره زنان و نگاه توسعه‌ای به رویکردهای این حوزه خودداری می‌کنند . بهتر است زنانی که با رأی اعتماد مردم به مجلس راه‌ پیدا کرده‌اند بتوانند گام‌های موثری را در جهت افزایش رویکرد توسعه‌ای به حوزه زنان و ایجاد نگرش مثبت وموثر در این زمینه بردارند.

فرامرزیان در پایان گفت: لازم است نمایندگان زن مجلس علاوه بر احساس مسئولیت در قبال همه مردم به عنوان نماینده پرچمدار جمعیت 50 درصدی جامعه زنان ایران که حضور حداقلی در مجلس دارند به مسایل حوزه زنان نیز بپردازند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها