بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۶۲۴۴
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۸
همان طور که انتقال رضا حقیقی و مهرداد پولادی به پرسپولیس مهم ترین و جنجالی ترین انتقال های نیم فصل دو فصل پیش محسوب ...
تدبیر24: در حالی که هنوز نیم فصل اول لیگ برتر تمام نشده بازار گمانه زنی ها مبنی بر نقل و انتقالات نیم فصل شروع شده و طبق معمول پرسپولیس در صدر همه تیم ها قرار دارد و بار دیگر به دنبال یکی از بازیکنان شاخص لیگ است
به گزارش جهان به نقل از قانون، این در حالی است که بقیه تیم ها بیشتر در خرید بازیکنان ذخیره و یا سابق خودشان بازار نقل و انتقالات را دنبال خواهند کرد. در زیر چند انتقال احتمالی نیم فصل را مشاهده می کنید.

* محسن مسلمان

همان طور که انتقال رضا حقیقی و مهرداد پولادی به پرسپولیس مهم ترین و جنجالی ترین انتقال های نیم فصل دو فصل پیش محسوب می شود، به نظر می رسد در این فصل نیز خرید محسن مسلمان توسط پرسپولیسی ها از همه اخبار نقل و انتقالات مهم تر باشد. به طوری که هنوز نیم فصل اول به پایان نرسیده ماجرای خرید محسن مسلمان و معاوضه او با دو بازیکن پرسپولیس در صدر اخبار قرار گرفته است.

آن چه این قضیه را جنجالی تر می کند شرط و شروط عجیب و غریب مدیرعامل ذوب آهن برای فروش محسن مسلمان می باشد. مدیرعامل ذوب آهن ضمن درخواست برای خرید غریبی و خانزاده خواستار ۵۰۰ میلیون و ۲۰ درصد از سهم ترانسفر پیام صادقیان و محمد قاضی شده است.

چنین امری می تواند در انتقال مسلمانی که دوست دارد به پرسپولیس برود خلل ایجاد کند و احتمالا تا دقیقه نود این انتقال طول خواهد کشید. مسلمان در هفته های اخیر برای تیم بوناچیچ کمتر به میدان می رود و مربی کروات او را بازیکنی می خواند که هوای تهران در سرش دارد.

* آرش افشین

او بعد از گل دقایق ابتدایی به استقلال از ترکیب اصلی سپاهان خارج شد و اکنون به یک بازیکن ذخیره نشین تبدیل شده است و در روزی که در مقابل ملوان ثابت نیز بود کارایی چندانی از خود نشان نداد.

خود افشین بعد از بازی با ملوان از علاقه اش به خروج از این تیم خبرداد و این احتمال می رود که این بازیکن نیز جدا شود. با این حال شاید تنها استقلال بتواند هزینه او را بپردازد و شاید هم فولاد به عنوان تیم سابقش او را بتواند برگرداند.

* آرش برهانی

دومین گلزن تاریخ لیگ برتر که همچنان تحت عنوان "آرش آقای گل" تشویق می شود روزگار جالبی را استقلال نمی گذراند. امیر قلعه نوعی، محمد قاضی و محمد مهدی نظری را به او ترجیح می دهد و فرهاد مجیدی را نیز گزینه اصلی تعویض می داند.

آرش برهانی بازیکنی است که استاد گلزنی در نیمه اول محسوب می شود و معمولا نیمه دوم کارائی نیمه اول را ندارد. او حالا دیگر مانند گذشته نیز در تعویض ها موفق ظاهر نمی شود و از همین رو کمتر مرود استفاده قرار می گیرد.

بعد از حذف استقلال در لیگ قهرمانان برهانی نیز ساز جدائی خودش را کوک کرد و حالا که قلعه نویی نیز به اعتقادی ندارد رفتن او بعید به نظر نمی رسد.

* مهدی کریمیان

بعد از حادثه دلخراشی که برای این بازیکن بوشهری اتفاق افتاد و جریمه سنگینی که مدیریت باشگاه برایش در نظر گرفت این بازیکن از روحیه خوبی در تبریز برخوردار نیست.

او به محض گلزنی مقابل فولاد با نوشته ای در زیر پیراهن خود به جنگ کسانی رفت که او را آزار داده اند که بدون شک بخشی از آن در مجموعه باشگاه فعالیت می کنند.

به دنبال نیاز تیم سپاهان به یک هافبک کارآمد شاید کریمیان دوباره به اصفهان برگردد. حتی گفته می‌شود قلعه نویی هم بدش نمی‌آید او را جایگزین جای خالی جباری کند.

* غلامرضا رضایی

شاید کسی فکرش را نمی کرد که بازیکن مورد علاقه دایی که با او به پرسپولیس و تیم ملی هم آمد با او دچار مشکل شود. رضایی یک فصل ناامیدکننده دیگر را نیز در پرسپولیس ادامه می دهد و در حالی که کمتر هواداری مایل به ماندنش است خودش با پای خودش قصد رفتن دارد.

او در صفحه شخصیش در فیس بوک تیم آینده خود را تیمی تهرانی با مربی اعلام کرده که قبلا با او بازی می کرده است که همه سرها به نفت تهران برمی گردد. البته رضایی از تیمی در غرب کشور نیز اسم برده که به نظر می رسد منظورش تراکتورسازی باشد.

* دیگران

از دیگر بازیکنانی که احتمال جداییشان بسیار زیاد است می توان به شهاب گردان ذخیره ثابت رحمان در سپاهان، جواد کاظمیان از تراکتورسازی و رضا عنایتی از صبا اشاره کرد که این آخری علایق خود را به بازگشت به استقلال ابراز کرده است.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها