بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۶۲۴۴۹
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۰
تدبیر24 :رئیس جمهوری کره جنوبی پارک گیون های تصمیم دارد در سفرش به ایران که ماه آینده صورت خواهد گرفت حجاب بر سر کند.
به گزارش خرداد به نقل از خبرگزاری کره جنوبی ، رئیس جمهور کره جنوبی پارک گیون های تصمیم دارد در سفرش به ایران که ماه آینده صورت خواهد گرفت حجاب بر سر کند. گفته می شود این اولین سفر یک مقام بلند پایه کره جنوبی به جمهوری اسلامی ایران پس از سالها همکاری نزدیک در زمینه های مختلف از جمله انرژی و کشتی سازی است. در همین حال نباید از نظر دور داشت که منابع نزدیک به رئیس جمهور کره جنوبی گفته اند مناسبات نزدیک میان دو کشور از از سال 1962 آغاز شده است با احترام به قوانین اسلامی از سوی رئیس جمهوری این کشور در ایران شکل تازه ای به خود خواهد گرفت.


این اولین سفر رئیس جمهور کره جنوبی به ایران از آغاز مناسبات دو جانبه است به همین جهت می توان آن را سر آغاز یک همکاری گسترده دانست. سفر تاریخی رئیس جمهور کره جنوبی به ایران اول می تا سوم ماه می انجام خواهد شد و این اولین سفر رسمی یک رئیس جمهور زن کشور غیر مسلمان به ایران نیز خواهد بود .

پارک از ایران دیدار می کند زیرا تحریم های سازمان ملل متحد از اقتصاد و سیاست این کشور برداشته شده است و اکنون فرصت مناسبی برای همکاری های دو جانبه است.

رئیس جمهور کره جنوبی با حسن روحانی همتای ایرانی اش در تهران دیدار می کند و آنطور که گفته می شود اساس این سفر همکاری های اقتصادی ، زیر ساخت های صنعتی و مسائل مرتبط با امور انرژی خواهد بود.

پارک عموما در دیدارهای رسمی اش لباس سنتی زنان کره ای را به تن می کند و در مارس 2015 در بازدید از یک مسجد در شیخ نشین امارات از شال به عنوان روسری استفاده کرد .

برخی رسانه های مخالف رئیس جمهور کره جنوبی این اقدام وی را به باد انتقاد گرفته اند.
برچسب ها: تدبیر24 ، کره جنوبی
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها