بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۶۲۴۵۱
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۰
تدبیر24 :روزنامه "جوان" علیه سریال پرمخاطب "شهرزاد" می نویسد:"سريال شهرزاد 25 هفته است كه به صورت مداوم در افكار عمومي و رسانه‌ها حضور موفق دارد و استقبال از قسمت‌هاي جديد اين سريال كه هر هفته دوشنبه منتشر مي‌شود، نويد دهنده بازگشت رونق و اعتبار به شبكه نمايش خانگي است. با وجود اين اتفاقات هفته‌هاي اخير از حذف بي مقدمه كاراكتر‌هاي تقريبا اصلي سريال، افشا شدن داستان سريال تا پايان فصل اول و مشخص شدن خلاصه داستان فصل بعدي «شهرزاد» اين نگراني را به وجود آورده است كه استقبال از سريال تنها به همين جا ختم شود و ديگر كسي تمايل نداشته باشد كه دوشنبه‌ها منتظر رسيدن «شهرزاد» باشند". 


این روزنامه در ادامه می افزاید:"فرهنگ‌سازي براي دنبال‌كردن سريال‌هاي شبكه خانگي نمايش و ترغيب سرمايه‌گذاران جهت ورود به اين شبكه و سرمايه‌گذاري در حوزه توليد سريال، شكست انحصار تلويزيون در توليد مجموعه‌هاي داستاني و در نهايت كمك به اقتصاد هنر از ثمرات پايان موفق فصل اول شهرزاد است. در نقطه مقابل اگر اين قسمت‌هاي باقي مانده به هر نحو مخاطب‌پسند نباشد و استقبال از آن پايين باشد، احتمال اينكه بار ديگر مردم براي ديدن سريالي در شبكه نمايش خانگي مجاب شوند، سخت مي‌شود!اين سريال تا امروز چراغ شبكه نمايش خانگي را روشن نگه داشته و اگر اين چراغ خاموش شود، خيلي از اميدها به نا اميدي تبديل خواهد شد". 

این روزنامه در حالی از کم رونق شدن مخاطبان شهرزاد می گوید که رسانه های خارجی در روزهای ایخر گزارش های متعددی را از مخاطبان بالای این سریال منتشر کرده اند و به چالش آن برای برنامه های کسل کننده صدا و سیما اشاره کرده اند. 
برچسب ها: تدبیر24 ، شهرزاد
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها