بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۶۲۴۵۸
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۳
تدبیر24 :مسئله کاهش شور مردم در دورهای دوم انتخابات یکی از نگرانی‌های اصلی تمام حاضران در عرصه سیاسی کشور است، چون به خوبی دریافته‌اند هر یک رای چه اثر پر رنگی دارد.

در این دور اما وضعیت متفاوت به نظر می‎رسد. منتخبین اصلاح طلب، به خصوص لیست امید تهران، به رهبری محمدرضا عارف سرتاسر ایران برای همیاری به دیگران اصلاح طلبان زیر پا گذاشتند تا در دوم انتخابات هم رخدادی تاریخی رقم بزنند.

محمود صادقی منتخب مردم تهران گفتگو با پویش،در خصوص شتیاق و مشارکت مردم در دور دوم انتخابات مجلس دهم گفت:«روز گذشته به شهرکرد و چهار و محال و بختیاری رفتم در حوزه انتخاباتی فارسان بودم و چند سخنرانی در منطقه داشتم که شور و اشتیاق مردم برای مرحله دوم انتخابات خیلی شگفت و آور عجیب و امید بخش بود.»

وی افزود:«توده های مردم،زنان و افراد سالخورده با شور و اشیتاق و آگاهی سیاسی بالا و با انگیزه های فراوان و اندیشه های بارز اصلاح طلبی در برنامه های انتخاباتی حضور پیدا می کردند.»

صادقی خاطر نشان کرد:«واقعا برام جالب بود که مردم در روستاهای دور دست این گونه اندیشه های اصلاح طلبی و ریز مسائل سیاسی را دنبال می کنند.با ابراز احساسات و هیجان بالا از من خواستند تا پیام محبت آنها را به رهبران اصلاحات برسانم.»

این منتحب مردم تهران در مجلس دهم با اشاره به امیدواری مردم گفت:«مردم به مجلس دهم برای تغییر و تحول امید دارند و با تشکیل یک فراکسیون منسجم و با برنامه و پیگیری مشکلات مردم پاسخ اعتماد آن‌ها را بدهیم. آن‎ها را بدهیم و من در خودمان این تعهد را احساس می کنم که امید مردم پاسخ مناسب بدهیم.به نظرم مجموع منتخبین لیست امید مطالبات مردم را پیگیری می کنند، مطالباتی از قیبل معشیت،کاهش تورم،بیکاری و ایجاد اشتغاد و ازهمه مهم تر مبارزه با فساد است.»

وی افزود:«همچنین همگرایی بیشتر با دولت تدبیر و امید مجلس دهم که خواسته مردم از مجلس دهم است و فکر می کنم مجلس آینده این پتانسل را دارد.»
برچسب ها: تدبیر24 ، اصلاح طلبی
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها