بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۶۲۵۰۴
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۸
معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور
قرار است نیروی انتظامی گشت‌های ارشاد را به همان روال قبلی یعنی به صورت کاملا محسوس و آشکار ادامه دهد و غیرمحسوس بودن گشت‌های ارشاد مختص امنیت اجتماعی باشد.
تدبیر24 : حسین ذوالفقاری بیان کرد: بعد از بررسی‌های انجام شده قرار است نیروی انتظامی گشت‌های ارشاد را به همان روال قبلی یعنی به صورت کاملا محسوس و آشکار ادامه دهد و غیرمحسوس بودن گشت‌های ارشاد مختص امنیت اجتماعی باشد، نه اخلاقی.

 حسین ذوالفقاری، معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور در جمع خبرنگاران درباره گشت‌های نامحسوس اظهار کرد: طرح امنیت اجتماعی و اخلاقی نیروی انتظامی را دریافت و مورد بررسی قرار دادیم. در این طرح مقرر شده تا موضوعات مختلفی موردتوجه قرار بگیرد.

وی در ادامه به این موضوعات اشاره کرد و افزود: در این طرح برخورد با اراذل و اوباش، توزیع‌کنندگان موادمخدر، سرقت، اخلالگران در امنیت جامعه و حجاب و پوشش مورد توجه قرار گرفته است.

ذوالفقاری تصریح کرد: بعد از بررسی و اعلام‌ نظر وزیر کشور به نیروی انتظامی اعلام شد که طرح امنیت اجتماعی با امنیت اخلاقی به طور جداگانه تنظیم و تهیه شود. چرا که مسئله اخلاقی سازوکارهای خاص خودش را دارد. بنابراین نهادها و سازمان‌های دیگری درباره امنیت اخلاقی باید با نیروی انتظامی همراه باشند. چرا که یکی از مصوبات شورای انقلاب فرهنگی به 23 سازمان برای همراهی و کمک در این رابطه اشاره کرده است.

به گزارش آنا، معاون انتظامی و امنیتی وزیر کشور به نگرانی‌ها و دغدغه‌های موجود به گشت‌های ارشاد نامحسوس اشاره کرد و افزود: دو عامل موجب برخی نگرانی‌ها و دغدغه‌ها در‌این‌باره شده است، اولا تلفیق این دو طرح با یکدیگر، یعنی امنیت اخلاقی و اجتماعی، ثانیا بحث غیرمحسوس بودن این مسئله که به نظر می‌رسد اطلاع‌رسانی خوبی به مسئولان و مردم در این رابطه نشده است.

ذوالفقاری به صحبت‌ها و رایزنی‌های میان وزارت کشور و نیروی انتظامی پرداخت و گفت: بعد از بررسی‌های انجام شده قرار است نیروی انتظامی گشت‌های ارشاد را به همان روال قبلی یعنی به صورت کاملا محسوس و آشکار ادامه دهد و غیرمحسوس بودن گشت‌های ارشاد مختص امنیت اجتماعی باشد، نه اخلاقی تا این دغدغه و نگرانی‌هایی که در بین مردم و مسئولان به وجود آمده است، خاتمه پیدا کند.
مطالب مرتبط
برچسب ها: تدبیر24 ، گشت ارشاد
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها