بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۶۲۵۶۲
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۰:۴۷
تدبیر24 :فیروز قاسمی - استقلال فکری واندیشه فردی راهنما وحامی مااست،وما را به تفکر به عمل واقدام دعوت می کند.اگراستقلال خود را به دست دیگری بدهیم اندیشه خود را سرکوب کردیم، با استقلال فکری عمل کردهای گذشته را بررسی نماییم و شرایط اکنون را در عرصه  جهانی ارزیابی کنیم و استقلال وقدرت تصمیم گیری خود را ازصحنه زندگی بیرون نرانیم و اگر بگذاریم استقلال فردی و فکریمان مورد سواستفاده قرارگیرد بر ما مسلط میشوند. دراین صورت مهمترین و با ارزشترین سرمایه گرانبهای خودراکه همان استقلال فکری  است را برباد داده ایم.

انسانهای داری تفکر برتر و پایبندبه اخلاقیات وواقع بین تحت هیچ شرایطی هرگز اجازه نمی دهند با کلمات فریبنده درتسلط کسی قرار بگیرند.انسانهای که تفکری برتر برای ارایه ندارند،با کمترین بها استقلال فردی وفکری خودراازدست میدهند.
آگاهی ملی، اغلب پدیدآورنده حس وفاداری، شور، و دلبستگی افراد به عناصر تشکیل‌دهنده ملت می شود.
ارزش های اجتماعی،اخلاقی، وبطورکلی فرهنگی همواره باعث رشد وشکوفایی ملت هاست.که قابلیت های ویژه ومنحصر بفردی دارد که قابل قیاس باهیچ چیزی نیست.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها