بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۶۲۵۶۴
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۷
مردم در انتخابات مجلس به ليست اميد اقبال نشان دادند که ماحصل برنامه‌هاي عاقلانه، باتدبير و متناسب با شرايط و خواست امروز كشور و مردم بود.
تدبیر24 :سيد محمود ميرلوحي-برخي از موانع و مشكلاتي كه مردم ايران در بيش از ده سال اخير با آن همراه بوده‌اند با آمدن دولت یازدهم تاحدودی مرتفع شد، اما برخي از اين موانع از ميان برداشته نشد و نمایندگان تندرو مجلس بر سر راه کسانی كه سعي در رفع مشكلات داشتند سنگ‌اندازي‌هایی كردند. رفتارهاي بعضا دور از خواست مردم در مجلس دليلي شد كه مردم با رأي خود در انتخابات مجلس دهم به گروه سياسي كه مسبب نابساماني‌هاي سال‌هاي گذشته بودند، نه بگويند. از سوي ديگر مردم در انتخابات مجلس به ليست اميد اقبال نشان دادند ماحصل برنامه‌هاي عاقلانه، باتدبير و متناسب با شرايط و خواست امروز كشور و مردم بود. مردم تفاوت محسوسي ميان برنامه‌ها و عملكردهاي اصلاح‌طلبان و حاميان دولت و اصولگرايان تندرويي كه درصدد بودند گذشته را تكرار كنند و نگذارند دستاوردهاي دولت به سرانجام برسد، احساس كردند. نگاه مسئولانه‌اي كه از همراهي و همسويي با رئيس دولت اصلاحات و آیات هاشمي وسید حسن خمینی، عارف،ناطق نوري، لاريجاني و بسياري ديگر از اصلاح‌طلبان و حاميان دولت در انتخابات اخير پيگيري شد مسير را براي موفقيت ليست اميد گشود. مردم نيز با ديدن اين مجموعه فراگير، با برنامه و دلسوز براي كشور كه سابقه مشخص و روشني نيز دارند در مقابل كارنامه نامطلوب جريان مقابل كه سال‌ها هزينه‌هاي زيادي به مردم و كشور وارد كرده بودند، توانستند به‌راحتي انتخاب كنند. موضوع ديگري كه در رأي مردم به ليست اميد تاثيرگذار بود موضوع رد صلاحيت‌ها بود، این موضوع باعث توجه و تحريك هرچه بيشتر مردم براي مشاركت در انتخابات به نفع ليست اميد شد. مردم انتظار داشتند وقايع سال های گذشته ديگر بر تصميمات كشور سنگيني نكند. به رخ كشيدن مسائل گذشته و در گذشته ماندن‌ها براي جريان مقابل اصلاحات و اعتدال، گران تمام شد و منجر به آن شد كه حماسه‌هاي هفتم اسفند و دهم ارديبهشت محقق شود. مردم پس از هفتم اسفند ديدند كه جريان مقابل اصلاحات و اعتدال به‌واسطه در اختيار داشتن برخي تريبون‌ها آنچه كه رخ‌داده را انكار مي‌كند و نمي‌خواهد واقعيت خواست مردم و پيام رأي آنها را درك كرده و درس بگيرند، به همين سبب و براي تكميل حماسه خود بار ديگر در دهم ارديبهشت به صحنه آمد و آنگونه كه شايسته بود پيام خود را دوباره به تندروها يادآور شدند. مردم وقتي احساس كنند كساني هستند كه رأي آنها را جدي تلقي نمي‌كند واكنش نشان مي‌دهند و به همين خاطر در دور دوم انتخابات بيش از انتظار اصلاح‌طلبان و حاميان دولت با لطف و محبت خود و عنايت خداوند ۴۶ نفر از ليست اميد ونزدیک به آن را براي ورود به مجلس انتخاب كردند. براي پيروزي‌هاي حاصل‌شده بايد قدردان عنايت خداوند و لطف و توجه مردمي باشيم كه با اعتماد به بزرگان اصلاحات و اعتدال و تلاش‌ها و برنامه‌هايي كه اعضاي شوراي عالي اصلاح‌طلبان ارائه كردند منجر به باز شدن راه براي ادامه مسير اصلاحات و اعتدال در كشور شدند. اميدواريم توفيق داشته باشيم كه اين اعتماد مردم را جبران كرده و در راه حفاظت از آن كوشا باشيم.
مطالب مرتبط
برچسب ها: تدبیر24 ، لیست امید
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها