بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۶۲۷۷۰
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۷
تدبیر24 :ناصر قوامی در گفت و گو با شبکه مجازی آستان گفت: مسیری که آقای روحانی در سه سال گذشته طی کرده است، موجب نشده فضای سیاسی داخلی تغییراتی را به خود ببیند. بارها مشاهده شده بعد از اظهار نظرات صریح رئیس‌جمهوری، اعضای کابینه برای واکنش نشان ‌دادن به انتقادات و تخریب‌های وارده با آقای روحانی همراهی و همکاری لازم را از خود نشان نمی‌دهند!

وي اظهار داشت: این وضعیت مانند آفت برای دولت ضرر دارد. چند  وقت پیش آقای روحانی گفتند، سه ماه وقت کافی برای بهره‌برداری از برجام نیست و وقتی تخریب‌ها در همین موضوع شروع شد، معاونان، وزرا و حتی استانداران هم به خود زحمت ندادند از این حرف او که اتفاقا موضعی براساس واقعیت بود، دفاع کنند. برخی مواقع این احســاس در من به وجــــود می‌آید که آقای روحانی در کشور تنهاســــت. درباره فضای انتخاباتی اصلاحات اصرار دارم که حسن روحانی تنها گزینه‌شان در انتخابات 96 است.

نماینده ادوار مجلس همچنین راجع به فضای اصولگریان بعد از شکست در انتخابات مجلس و شرایط¬¬¬¬¬شان در سال منتهی به انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت:اصول‌گرایان به دلایل متعدد چاره‌ای جز شکست ندارند. آنها در سال 96 دقیقا مانند سال‌های 92 و 94 نمی‌توانند همه سلیقه‌های خود را دور یک میز بنشانند و در ضمن کسی نیست که بتواند به عنوان نامزدی شاخص، به نمایندگی از جریان اصول‌گرایی در انتخابات خودش را در معرض رأی مردم قرار بدهد.

قوامي گفت: البته آنها تلاش می‌کنند تا با سیاه‌نمایی وضعیت داخلی و تزریق این ذهنیت که همه تحریم‌های اقتصادی پابرجا مانده و همچنین زیر‌سؤال‌بردن برجام، موجب شوند تا حسن روحانی اولین رئیس‌جمهوری باشد که در پایان دوره چهار ساله اول، توسط مردم از قوه مجریه کنار گذاشته می‌شود.

او ادامه داد: مردم، مردمی آگاه و مطلع هستند و دقیقا می‌دانند که دولت یازدهم برای بهره‌برداری از برجام به زمان بیشتری احتیاج دارد و به‌همین‌دلیل شک نکنید کمتر کسی است که بتواند در انتخابات سال بعد، توانایی رویارویی با حسن روحانی را داشته باشد. ان‌شاءالله دولتی‌‌ها در یک‌سال پایانی که برای هر دولتی ارزشمند است، به گونه‌ای عمل خواهند کرد که بدون هیچ حرف و حدیثی ریاست روحانی تا سال 1400 تمدید شود.

ناصر قوامی اظهاراتش را اینطور به پایان برد: آقای روحانی اگر می‌خواهد در انتخابات سال 96 رأی بیاورد باید هر چه زودتر استانداران غیر ‌همسو را کنار بگذارد و آقای عارف حتما باید شرایط را بعد از شروع به کار مجلس دهم مدیریت کند. همچنین سران و افراد مؤثر جبهه اصلاحات هم باید ایشان را به کاندیدا برای رئیس‌شدن در قوه مقننه تشویق کنند؛ چون رئیس‌شدن آقای لاریجانی، باعث رها‌شدن نمایندگانی خواهد شد که با حمایت لیست امید به مجلس راه یافته‌‌اند.
برچسب ها: تدبیر24 ، روحانی
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها