بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
کد خبر: ۶۲۷۹۸
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۰
تدبیر24 :باید کارکردها درحاشیه مشهد پررنگ تر شود و در این زمینه باید مساجد و حسینه ها را در این مناطق گسترده کرد تا دشمن سو استفاده نکند.
آیت‌الله مکارم شیرازی با اشاره به موضوع حاشیه نشینی در مشهد گفت: باید به این موضوع توجه شود و مشاهده شده که در حاشیه شهر مشهد وهابیون در تلاش هستند تا با نفوذ و نقشه های گسترده به اهداف شوم خود برسند.

به گزارش شبستان، آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی امروز (13 اردیبهشت) در دیدار با تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به موقعیت شهر مشهد گفت: مشهد به عنوان کانون فرهنگی بزرگ اهل بیت(ع) است که در آن سالانه بیش از 20 میلیون نفر از مناطق مختلف برای زیارت امام رضا(ع) به این شهر و آستان مشرف می شوند.

وی گفت: باید از ظرفیت حضور زائران در مشهد و آستان مقدس رضوی نهایت استفاده را ببریم و اگر به آنها تنها مختصری معارف اهل بیت(ع) آموزش داده شود، بسیار گسترده و اثر بخش خواهد بود.

این مرجع تقلید گفت: فقر اخلاقی امر بسیار مهمی است که باید به آن توجه شود و حال که در دنیایی زندگی می کنیم که دشمن نقشه های گسترده ای برای ما کشیده باید در راستای خنثی سازی آنها تلاش و بدانیم که مشهد و آستان قدس بهترین مکان برای این اقدام هستند.

آیت الله مکارم شیرازی با تاکید بر گسترش برنامه های فرهنگی در آستان قدس رضوی گفت: باید کارهای فرهنگی برای زائران ارائه شود و از سوی دیگر در یک بستر مناسب برای رفاه حال زائران تلاش کرد.

وی گفت: باید برای زائران تسهیلات فراهم کرد تا بتوانند به زیارت مشرف شوند و در این زمینه نیز با ایجاد هتل ها و زائرسراها خدمات رسانی به آنها کرد.

این مرجع تقلید با اشاره به موضوع حاشیه نشینی در مشهد گفت: باید به این موضوع توجه شود و مشاهده شده که در حاشیه شهر مشهد وهابیون در تلاش هستند تا با نفوذ و نقشه های گسترده به اهداف شوم خود برسند.

آیت الله مکارم شیرازی گفت: باید کارکردها درحاشیه مشهد پررنگ تر شود و در این زمینه باید مساجد و حسینه ها را در این مناطق گسترده کرد تا دشمن سو استفاده نکند.

وی گفت: همچنین آستان قدس رضوی می تواند با سیاست های تشویقی مبلغان را در محافلی که مورد نیاز است فرستاده تا به امر تبلیغ بپردازند.

آیت‌الله مکارم شیرازی با تاکید بر امر اطلاع رسانی گفت: خدماتی که ارائه می شود را باید اطلاع رسانی کنید تا مردم بدانند چه خدمات گسترده ای انجام می شود.
برچسب ها: تدبیر24 ، وهابیت ، مشهد
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها