بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۶۲۸۳۴
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۷

 تدبیر24 : فرید كشن‌ فلاح، گریمور پیشكسوت تئاتر و سینما كه سال‌ها با حوزه هنری فعالیت مستمر داشت، صبح امروز سه‌شنبه 14 اردیبهشت‌ماه دار فانی را وداع گفت.
 فرید كشن‌فلاح گریمور پیشكسوت تئاتر و سینما كه سال‌ها با حوزه هنری فعالیت مستمر داشت، صبح امروز سه‌شنبه14 اردیبهشت ماه دار فانی را وداع گفت.
فرید كشن‌فلاح متولد 1339 كرمانشاه بود. وی به تشویق مرحوم حسین قشقایی و برادرش سعید كشن فلاح به عرصه هنر وارد شد و فعالیت خود را با حضور در چند فیلم كوتاه آغاز كرد. او جزو معدود چهره‌پردازانی بود كه با گریم پلاستیك آشنایی داشت و آن را تدریس می‌كرد.
فیلم‌های «كولی» به كارگردانی علی شاه حاتمی، «شیدا» به كارگردانی كمال تبریزی، «معصوم» به كارگردانی داوود توحیدپرست، «مرد عوضی» به كارگردانی محمدرضا هنرمند، «سجده بر آب» به كارگردانی حمید خیرالدین، «مردی شبیه باران» به كارگردانی سعید سهیلی، «قله دنیا» به كارگردانی عزیزالله حمیدنژاد، «دكل» به كارگردانی عبدالحسن برزیده، «حمله به اچ 3» به كارگردانی شهریار بحرانی و «به خاطر هانیه» به كارگردانی كیومرث پوراحمد از جمله آثاری است كه مرحوم فرید كشن‌فلاح به‌عنوان چهره‌پرداز در آن‌ها حضور داشت.
گروه فرهنگی خبرگزاری جمهوری سلامی درگذشت این هنرمند را تسلیت گفته و برای آن درگذشته، رحمت الهی و برای بازماندگان صبر و شكیبایی آرزومند است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها