بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۶۲۸۴۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۰

تدبیر24 :همزمان با «روز جهانی آزادی مطبوعات»، ۲۳۰ روزنامه‌نگار شامل جمعی از مدیران‌ مسئول، سردبیران، خبرنگاران، گزارشگران و عکاسان مطبوعات و خبرگزاری‌های ایران با ارسال نامه‌ای سرگشاده به رئیس‌جمهور خواستار توجه و رسیدگی به وضعیت روزنامه‌نگاران بازداشتی شدند.

به نقل از «ایلنا»، در بخشی از این نامه آمده است: «شما رئیس‌جمهور ما هستید و ما به «تدبیر و امید» رای داده‌ایم تا طبق فرمایش رهبرمعظم انقلاب «جذب حداکثری و دفع حداقلی» را شاهد باشیم نه بالعکس! به همین منظور از محضر حضرتعالی خواهشمندیم در این خصوص تدبیری بیندیشید که از کلمه «نفوذ» خواسته یا ناخواسته سوء استفاده نشود و روزنامه‌نگاران بااستعداد سرزمینمان دوران جوانی خود را پشت میله‌های زندان سپری نکنند.»
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۱
انتشار یافته: ۲
جواد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۵
0
0
سلام چرادر مور سوال نظر سنجی گزینه ظریف و گزینه دولت تدبیر و امیدتان را ضافه نکردید
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۷
1
0
ترسوها چرا نظرسنجیتون چرته؟؟؟؟گرچه غیر از این هم انتظار نمیرفت.گزینه های "خود دولت بی تدبیر" و "امریکا"
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها