بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۶۲۸۷۳
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۵
تدبیر24 :کاترین کامبراری با عکاسی از لباسهایی که زنان دانشجوی قربانی آزار و خشونت_جنسی هنگام حادثه بر تن داشتند، کلیشه مقصر دانستن این افراد را زیر سوال برده است.

زنی آزار دیده است، به بدن و فردیتش تجاوز شده است، و دربرابر چنین عمل بیشرمانه ای تنها سوالی که از سوی دوستان، خانواده، کارکنان دانشگاه و کسانی که از آنها انتظار بیشتری می رود ، مطرح می شود این است: " مگر چه پوشیده بودی؟ "



کاترین برای پروژه کارشناسی ارشدش در دانشگاه آرکادیا آمریکا تصمیم گرفت که این ذهنیت را به چالش بکشد.

او از تعدادی از زنانی که مورد آزار_جنسی قرار گرفته بودند خواست تا عکس لباسهایی را که زمان حادثه پوشیده بودند، برای او بفرستند.

عکسها که در پس زمینه ای مشکی قرار گرفته اند، در سکوت، بی عدالتی ای که بر 23 درصد از دانشجویان آمریکایی رفته است را فریاد می زنند. قربانیانی که نه تنها مجبور به تحمل شده اند بلکه گاهی مقصر هم شمرده شده اند.

کاترین می گوید: "جامعه فرض را بر این امر قرار داده که قربانیان به علت پوشیدن لباسهای باز و نامناسب  است که مورد خشونت و ازار جنسی قرار می گیرند، اما تصاویر زیر به روشنی خلاف آن را نشان می دهد(چرا كه همه نوع لباسي بر تن قربانيان بوده). جای بسی تاسف است که جامعه واقعیت مسلم مقصر بودن متجاوز و بی گناهی #قربانی را از یاد می برد. در حالیکه بی تردید همیشه متجاوز "مقصر" است و هرگز قربانی نمی تواند "گناهکار" باشد."
برچسب ها: تعدبیر24 ، تجاوز
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها