بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۶۳۱۴۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۴
کلینتون:
نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اذعان کرد که وضع تحریم‌ها علیه ایران ابتکار عمل وی بوده است.
تدبیر24 :هیلاری کلینتون نامزد پیشتاز حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری آتی آمریکا در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی سی‌بی‌اس نیوز با تکرار ادعاهای غرب و آمریکا علیه برنامه هسته‌ای کشورمان و این‌که تحریم‌ها ایران را پای میز مذاکره آورد، گفت: اگر به تصمیم‌های دشواری که من در آنها دخیل بوده‌ام نگاه کنید، می‌بینید که وقتی من وزیر خارجه بودم تحریم‌های ضد ایرانی را وضع کردیم که باعث شد ما به مذاکرات برسیم و برنامه تسلیحات هسته‌ای‌شان را متوقف کنیم. همچنین از طریق مذاکرات آتش میان اسرائیل و حماس، یکی از جنگ‌ها در غزه را خاتمه دادیم.

وی ادامه داد: شما می‌توانید به سابقه من نگاه کنید و ببینید که پنجمین سالگرد بن لادن هم گذشته است. من رویکردی جدی و متمرکز دارم تا به فکر امور کشور باشم.

کلینتون در بخش دیگری از این گفت‌وگو به مواضع رقیب انتخاباتی خود از حزب جمهوری‌خواه تاخت و افزود: من در ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ، هیچ انسجامی در سیاست خارجی و یا امنیت ملی آمریکا نمی‌بینم. از دیدگاه من صحبت‌های او نگران کننده است چه این صحبت‌ها درباره تسلیحات هسته‌ای یا شکنجه و یا هر چیز دیگری باشد.

این ادعاها در حالی مطرح شده است که مقامات ایران همواره هرگونه اتهام علیه برنامه هسته‌ای کشورمان را رد و تاکید می‌کنند که فعالیت‌های هسته‌ای ایران ماهیت کاملا صلح‌آمیز دارد و این کشور تنها برای تعامل با جهان وارد مذاکرات هسته‌ای شد.

مطالب مرتبط
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
گیلانغربی
|
Netherlands
|
۰۰:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۲
0
0
موفقیت الگوی برجام، نظام را به دوران پهلوی باز می گرداند وابستگی، همکاری غرب و جهانخواران با جمهوری اسلامی و.... شکست این الگو، جمهوری اسلامی را به فروپاشی می کشاندعباس حاجی نجاری از قول شیرین هانترموفقیت برجام را به این شکل هجی می کنددر واقع امريكا اعتقاد دارد كه ايران بايد مواضع واشنگتن و متحدانش را دربست قبول کند، به عبارتي همكاري از نظر امريكا به معناي كاپیتولاسیون است، اما ايران نمي تواند مطمئن باشد كه اين كار امريكا و متحدانش را راضي خواهد كرد.
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها