خاتمی؛ اندیشه‌ای که لبخند می‌زد

خاتمی؛ اندیشه‌ای که لبخند می‌زد

مینو خالقی» خاتمی را دوست دارم چون در ایام ریاست‌جمهوری‌اش، دانشگاه رنگ دانشگاه بود و کتاب و سینما و میتینگ و تحزب و هزار مولفه دیگر جامعه پویای سیاسی، جانی تازه یافته بود
کشور ملک مطلق رادیکال‌ها نیست

کشور ملک مطلق رادیکال‌ها نیست

فاطمه راکعی» یک طیف تندرو از جناح راست، تصور می‌کنند که کشور فقط ملک طلق رادیکال‌ها است و مردم سهم و نقشی در آن ندارند. اما واقع آن است که کشور متعلق به همه مردم با تفکرات مختلف است.
يکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 02
کد خبر: ۶۳۱۸۴
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۴

درخواست حکیمی پور از قالیباف

تدبیر24 :احمد حكيمي پور در تذكري در صحن علني شوراي شهر تهران خواستار پاسخگويي شهردار تهران نسبت به هزينه هاي صورت گرفته در پروژه شهر افتاب شد . وي با اشاره به نامه اي كه جمعي از اعضاي شوراي شهر در تقدير از پروژه شهر افتاب امضا كرده اند گفت: چطور مي شود كه بدون طرح در صحن علني شورا نامه اي امضا ميشود و روزنامه همشهري تذكر اينجانب را سانسور مي كند ولي تقدير برخي از اعضا را كامل منتشر مي كند!
وي در تذكر خود از شهردار تهران درخواست كرد تا نسبت به هزينه هاي انجام شده در پروژه شهر افتاب توضيح دهد و گفت : مطابق با ماده ٧٣ قانون شوراها تقاضا داريم تا شهردار تهران نسبت به هزينه هاي انجام گرفته در شهر افتاب توضيح دهند و همچنين مجوزهاي قانوني هزينه ها بر اساس ايين نامه هاي  معاملاتي شهرداري تهران اعلام گردد.
حكيمي پور تصريح كرد: درخواست دارم تا شهردار محترم تهران نسبت به ريز هزينه هاي انجام شده بر اساس فهرست بهاي قانوني در سال مقايسه و علت افزايش هزينه هاي انجام شده توضيح دهند .
وي همچنين افزود : در پايان سال ٩٤ كه اخرين رقم براي تكميل پروژه از سوي شوراي شهر به تصويب رسيده بود مشروط به براورد كردن ريز هزينه ها و اعلام دقيق ان به شوراي اسلامي شهر بود كه متاسفانه تا كنون انجام نگرفته است .
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: