بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 18
کد خبر: ۶۳۱۸۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۵
تدبیر24 :کوچک‌زاده که قصد مطرح کردن تذکری را داشت با ممانعت هیأت رئیسه مواجه شد.

او در ادامه زمانی که فرصت مطرح کردن تذکر خود را پیدا کرد خطاب به لاریجانی، گفت: از وقتی که بحث ممنوعیت تبلیغ کالاهای مضر مطرح بوده تا الان اسم من در ردیف اول تذکرات است و اسم آقای فولادگر نفر هشتم است؛ به ایشان اجازه داده شد که تذکر خود را عنوان کنند اما به من اجازه داده نشد که اعتراضی هم نیست.

او ادامه داد: اعتراض من به این است که شما طبق ماده 18 سوگند خورده‌اید که بی‌طرفی را رعایت کنید. بنده مدعی نیستم که شما به عمد این کار را کردید اما شما رئیس یکی از سه قوه در جمهوری اسلامی هستید. شأن این جایگاه ایجاب می‌کند که کسی را ظالمانه تحقیر نکنید. شما از تریبونی که در اختیارتان است به من گفتید که تذکر ضابطه و دگمه دارد.

این نماینده مجلس افزود: حالا یک مشت فاسد و نفوذی در رسانه‌ها می‌نویسند کوچک‌زاده فرق تذکر و دگمه را نمی‌داند. شما که رئیس مجلس هستید باید بدانید که اصل اداره مجلس ضابطه دارد؛ ضابطه‌اش هم این است که تبعیض قائل نشوید که شدید؛ ما هم گذشت کردیم. یعنی بنده فرق اینکه دگمه و ضابطه دارد را نمی‌فهمم؟

او همچنین مدعی شد: چرا از این تریبون به کسانی که فکر می‌کنند دستشان کوتاه است ظلم می‌کنید؟ ای کسانی که به ما می‌گویید چرا حرف نزدید و چرا راجع به فلان موضوع موضع نگرفتید و سکوت کردید، یکی از دلایلش همین است. رئیس قوه دوست ندارد ما حرف بزنیم. اگر هم دوست داشته باشد ما را تحقیر می‌کند.

در این زمان تعدادی از نمایندگان «دو-دو» با صحبت‌های کوچک‌زاده مخالفت کردند که او در پاسخ گفت: دو بگویید یا چهار بگویید این واقعیت است. من از علمایی که شما را در قم نامزد کردند سوال می‌کنم آیا این رویه اسلامی است؟ چرا شما بنده را از تریبون تحقیر می‌کنید؟ اگر شهامت دارید عذرخواهی کنید.

به گزارش ایسنا، علی لاریجانی پس از پایان صحبت‌های کوچک‌زاده، عنوان کرد: خود شما فرمودید جواب ما مسموع نیست.

همزمان با آغاز صحبت‌های لاریجانی، کوچک‌زاده با فریادهای خود مانع از ادامه صحبت لاریجانی شد.

رئیس مجلس در واکنش به این حرکت کوچک‌زاده، گفت: شما که نمی‌گذارید ما حرف بزنیم، من که صبر کردم شما حرف‌های خود را بزنید. تحقیر کدام است؟ از مراحمی که شما دارید متشکرم. من نمی‌دانم که شما امروز چه‌تان است که اینقدر ناراحت هستید، من که چیزی به شما نگفتم؛ عجب بابا! شما هرچه از دهانتان در می‌آید می‌گویید و اگر کسی جوابتان را بدهد می‌گویید تحقیر می‌کنید. آقای کوچک‌زاده اشکال شما این است. من برای شما خیلی متأسفم که تحمل پاسخ هم ندارید.

او ادامه داد: شما مطلبی را گفتید و من صبر کردم که همه حرف‌هایتان را بزنید. شما تقاضای تذکر داشتید؛ مسئول تذکر آقای بذرپاش است. تقاضای شما مطرح شد.

در این میان باز هم کوچک‌زاده شروع به فریاد زدن کرد که لاریجانی از او خواست اجازه دهد به صحبتش ادامه دهد و گفت:‌ به نظرم شما نمی‌خواهید کسی حرف من را بشنود؛ مشکل شما این است؛ مسئول تقاضای تذکر آقای بذرپاش است؛ ممکن است ایشان توضیحی در این رابطه داشته باشد. چه ربطی به من دارد؟

کوچک‌زاده باز هم به فریادهای خود ادامه داد و لاریجانی نیز خطاب به او گفت: شما نمی‌خواهید حرف را گوش بدهید. شما می‌خواستید تذکر بعدی بدهید، من گفتم تذکر روش دارد؛ شما بلند شده‌اید و مرتب داد می‌زنید،‌ این درست نیست. من به شما گفتم تذکر روش دارد، کجای این تحقیر دارد. ما به یک دوست نماینده بگوییم که شما بلند نشو داد بزن، تذکر روش و دگمه دارد. شما می‌گویید من را تحقیر کردید، من فرق تذکر و دگمه را نمی‌دانم؛ برادر عزیز من اگر همه برای تذکر بلند شوند و داد بزنند آیا می‌توان مجلس را اداره کرد؟ این روش درست نیست. شما در پایان این دوره روشتان را درست کنید.

رئیس مجلس در پایان صحبت‌های خود با اعلام دستور بعدی، گفت: وقت مجلس را با این سخنان نگیریم. با وجود پایان صحبت‌های لاریجانی و آغاز دستور بعدی کوچک‌زاده همچنان در صحن مجلس ادامه داد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۱
0
0
خیمه شب بازی جدید برای تظاهر به وجود اختلاف نظر بین جبهه پایداری و لاریجانی به نفع لاریجانی در انتخابات ریاست مجلس!!!
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها