بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
کد خبر: ۶۳۲۹۶
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۳
تدبیر24 :رئیس پلیس فتا فارس از شناسایی و دستگیری فردی خبر داد که با اغفال زنان و دختران از طریق ایجاد گروه‌های دوستی در شبکه‌های اجتماعی و با به دام انداختن تعدادی از کاربران از آنها اخاذی می‌کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا (www.cyberpolice.ir)، سرهنگ سیدموسی حسینی رئیس پلیس فتا فارس گفت: چندی پیش پرونده‌ای به پلیس فتا استان فارس ارجاع شد که در آن شاکی مدعی شده بود فردی با ایجاد گروه‌های دوستی در شبکه‌های اجتماعی اقدام به اغفال دختران نوجوان می کند و دخترش نیز یکی از این قربانیان است.

وی ادامه داد: این فرد مدعی شد که چند ماهی بود که متوجه تغییر رفتار دخترش شده و این تغییر رفتار به حدی بوده که استرس و اضطراب از چهره وی نمایان بود تا اینکه با هماهنگی دخترش تصمیم به بازبینی تلفن همراه وی گرفته و متوجه می شود فردی در شبکه های اجتماعی با تهدید و مزاحمت قصد اخاذی از او را دارد.

رئیس پلیس فتا استان فارس بیان کرد: این مرد اظهار کرد که دخترش پس از پرس و جو از اعضای دیگر گروه متوجه شده نه تنها خودش، بلکه کاربران دیگری نیز در این گروه اغفال شده اند.

سرهنگ حسینی افزود: با مطرح شدن این موضوع تیمی از اداره مبارزه با جرائم سایبری تشکیل شده و ماموران با اقداماتی فنی و تخصصی، موفق شدند علاوه بر شناسایی قربانیان دیگر این پرونده، متهم را نیز شناسایی و تحویل قانون دهند.

وی گفت: متهم مردی 29 ساله ساکن یکی از شهرستان های استان فارس است که در ابتدا منکر انجام هرگونه عمل مجرمانه ای می شود اما در ادامه با دیدن مستندات و ادله دیجیتال به بزه انتسابی خود اعتراف کرده و مشخص می شود وی به دلیل مشکلات روحی و روانی، اقدام به چنین عمل مجرمانه ای کرده است.

رئیس پلیس فتا استان فارس از والدین درخواست کرد: با پیشرفت های تکنولوژی و ظهور اپلیکیشن های مختلف ارتباطاتی، اطلاعات و آگاهی خود را در این زمینه بالا برده و با ایجاد ارتباط مثبت و مفید با فرزندان خود آن ها را در این فضا تنها نگذارند .

سرهنگ حسینی در این باره متذکر شد: متاسفانه گاهاً مشاهده می شود بعضی افراد با روبرو شدن به چنین مواردی به علت حفظ آبرو از شکایت کردن امتناع می ورزند.
برچسب ها: تدبیر24 ، پلیس فتا
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها