بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۶۳۴۷۹
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۰
تدبیر24 :«دینگ موبایلم می‌دهد خبر از پیغام نهانم! دست دراز کردم و یک چشمی نگاهی انداختم به موبایلم. پیغامی آمده بود که دانشکده خبر، به‌ عنوان تنها دانشکده رسانه، قصد دارد کارگاه استعدادیابی استندآپ کمدی برگزار و با کشف استعدادهای استند آپ، آنها را به تلویزیون و سینما معرفی کند.»

به گزارش ایسنا، طنزنویس روزنامه قانون در ادامه نوشت: «هر چه فکر کردم رسانه، خبر، خبرنگار، دانشکده خبر چه ربطی به کمدی و استندآپ کمدی دارد، نفهمیدم تا این‌ که تلویزیون را روشن کردم و از آنجا که آن همسایه‌مان ماهواره دارد، سر لج و لجبازی هزینه نظافت راه‌پله‌ها، سیم ماهواره‌ای که به ما قرض داده بودند را قطع کرده است، مجبور شدیم... می‌فهمید؟ مجبور شدیم تلویزیون وطنی را ببینیم! آن هم سر ساعت مقدس 8/5! آنجا بود که متوجه شدم همه این سال‌ها، چه بازیگران قابلی در نقش تخصصی خبرنگار و گزارشگر پرورش‌ یافته‌اند!

اما حالا شما فرض کنید در آن زمانی که کار خبرنگاری، مثل این روزها که استندآپ کمدی مد روز شده، همه‌گیر شده بود، دانشکده تئاتر و سینما می‌آمد و خبرنگار تربیت می‌کرد! تعدادی از خبرنگاران، گزارشگران و مجری‌های احتمالی را با هم مرور می‌کنیم!

تهمینه میلانی: خدمت بینندگان عزیز بیست‌وسی سلام می‌کنم. با ویژه‌های این هفته با شما از جنایات مرد کارمند، زن‌آزاری مردان در خیابان‌ها، سنگ‌نوشته‌ای قدیمی از ظلم تاریخی به زن‌ها و معرفی چکمه‌های مردکش خواهیم گفت!

اکبر عبدی: من از توالت برای شما گزارش تهیه می‌کنم! سیاست‌های ضد بشری عربستان، توسط ما بی‌جواب نمانده و من از عمق توالت‌های شهرمان، به شما خبر می‌دهم که مردم ما با قوت دارند جواب سعودی‌ها را می‌دهند!

حسینی: پرسپولیسی‌ها عدد ٦ و استقلالی‌ها عدد ٤ رو پیامک کنند!

مانی حقیقی: جمشید جان، می‌بینم که اومدید سینما برای دیدن فیلم خوب (جمشید: بله، همین‌ طوره)... خب شما بیا این جعبه حاوی بهترین کمدی‌ سال رو بگیر و بازش کن (جمشید با خوشحالی جعبه را می‌گیرد: تهش شو هم داره؟) تهش شو هم داره، حالا جعبه رو باز کن... چی توشه؟ زرشک! چی؟ زرشک! زرشک چی داره؟ مزه داره! نه تو واقعا به قیافه من نگاه کن! من شبیه اصغر فرهادیم؟ من شبیه کیارستمی‌ام؟ واقعا فکر کردی نوه ابراهیم گلستان میاد و تو رو سر کار نمی‌ذاره؟

احمد پورمخبر: ناز نفستون! عشقید! هوای شمال کشور، دو نفره است! برید حالشو ببرید! یه جبهه هوای سرد هم از غرب میاد. بپوشون خودتو! سوز میاد! می‌چایی! تهران هم هوا ملسه! هوا هوای نباته! بیار اون چایی‌نبات منو!

حسینی: طرفداران هوای دو نفره عدد ٢ و طرفداران هوای سه‌ نفره عدد ٣ رو پیامک کنند!

اصغر فرهادی: به گزارش واحد مرکزی خبر، انفجار مهیبی امروز، بغداد، پایتخت عراق را لرزاند. به گزارش خبرنگار واحد مرکزی خبر، این انفجار انتحاری تعدادی مجروح به جای گذاشت که شاید هم کشته شده باشند. خسارات زیادی هم به بار اومد که شاید هم خسارتی نبوده! خانواده‌های مجروحان هم نمی‌دونند کسی کشته شده یا نشده، کسی هم نمیدونه که نتیجه این جنگ چیه؟! کلا توی بغداد پایان بازه!

حسینی: طرفدارای حیدرالعبادی عدد ٣ و مخالفانش عدد ٤ رو پیامک کنند!

جمشید مشایخی: و چند خبر علمی... دانشمندان دانشگاه سر آلکس فرگوسن لندن در تازه‌ترین تحقیقات خود دریافته‌اند که نوشیدن دو لیوان چای در روز به سلامتی دندان‌ها کمک می‌کند. من از همه دانشمندان تشکر می‌کنم! دست دانشمندان دانشگاه فرگوسن لندن رو می‌بوسم. از همه کسانی که تا به‌ حال قبل از انتشار این خبر کمتر چای می‌خوردند و در نتیجه دندانشان خراب شده، معذرت می‌خوام. حاضرم در جبران این خطای نابخشودنی، دندان‌های خودم را به آنها عاریه بدهم! از دندانپزشکان زحمتکش هم بابت کم شدن مراجعات به مطبشون عذرخواهی می‌کنم. هر جا اعلام کردند برای تجمع اعتراضی، بنده خودم میرم اونجا تنبیه بشم!

حسینی: طرفداران استاد مشایخی عدد ٦ و طرفداران استاد انتظامی عدد ٨ رو پیامک کنند!
برچسب ها: تدبیر24 ، طنز
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها