بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۶۳۷۰۴
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۰
تدبیر24 :سه شنبه 28 اردیبهشت 95، اتفاقی تامل برانگیز در سالن تربیت بدنی دانشگاه صنعتی اصفهان رخ داد.
در حالی که قرار بود مسابقات رده بندی و فینال بسکتبال بین دانشکده ای برگزار شود، قبل از شروع بازی فینال تعدادی از بانوان برای تماشای بازی به سالن تربیت بدنی آمده بودند ولی مسئولین برگزاری از ورود آن ها به سالن بازی ممانعت کردند و سپس از حراست دانشگاه درخواست کرده اند تا جلوی حضور بانوان را به سالن تربیت بدنی بگیرد.
به گفته ی مسئولین حاضر، این کار به دستور رئیس تربیت بدنی، خانم دکتر منشوری صورت گرفته است.
با توجه به این نکته که قبلا در مسابقات بسکتبال لیگ برتر نیز بانوان در ورزشگاه حاضر شده بودند و حتی شهیندخت مولاوردی در مصاحبه ای که به تاریخ 17/1/94 منتشر شده است، بیان کرده اند که" شورای امنیت ملی با بسته ی پیشنهادی وزارت و ورزش و جوانان و معاونت زنان ریاست جمهوری مبنی بر ورود زنان در سالن های ورزشی موافقت کرده اند" و در ادامه به این نکته اشاره میکنند که هر چند در حال حاضر حضور بانوان در همه ی رشته ها امری شدنی نیست ولی برای رشته های همچون بسکتبال و والیبال و هندبال و تنیس و ... هیچ منعی برای حضور بانوان در سالن ها وجود ندارد.
با در نظر گرفتن این موارد جای این سوال وجود دارد که چرا ریاست تربیت بدنی چنین دستوری صادر کرده اند؟ و چرا قوانین و آیین نامه ها به اجرا در نمیآیند و در بیشتر مقاطع تصمیماتی سلیقه ای گرفته میشود؟ و چرا منع و نظارتی برای برخورد های سلیقه ای با قوانین وجود ندارد؟
بعد از این اتفاق تیم های شرکت کننده در مسابقه از انجام بازی انصراف دادند و با خواندن بیانیه ای سالن را ترک کرده اند.

در بیانیه به این نکته ها نیز اشاره شده است که: برخورد داوران با دانشجویان با الفاظ نادرستی صورت گرفته است و همچنین سالن های تربیت بدنی داشنگاه در زمان های نامناسب در اختیار دانشجویان قرار میگیرد و در بیشتر زمان ها در اختیار کارمندان و اساتید قرار میگیرد.
قبل از برگزاری، تیم های شرکت کننده بخاطر برخورد های ناعادلانه با دانشجویان و تیم های دانشگاهی قصد دریافت نکردن جوایز را داشتند.
جمعیت سفیر دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان، این موضوع را پیگیری و از مسئولان عالی رتبه ی دانشگاه تقاضای رسیدگی به موضوع را دارد، تا دیگر شاهد چنین صحنه هایی نباشیم.


بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها