بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۶۳۷۹۰
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۰
تدبیر24 :امام جمعه بندرعباس گفت: برای همیشه توصیه می کنم که فضای نماز جمعه جای درگیری ها نیست بلکه باید مسائل کلی انقلاب در آن بیان شود و هر کس مسائل یا مشکلی دارد به مراجع قضایی مراجعه کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از هرمزگان، آیت الله غلامعلی نعیم آبادی در خطبه های این هفته نمازجمعه بندرعباس، عنوان کرد: دنیا با مجاهدت های خاموش وهمیشه درصحنه سربازان گمنام امام زمان(عج) بر امنیت ایران غبطه می خورد.

وی افزود: نسبت به هر کشوری ما امن ترین هستیم که این امر نتیجه یک عمر غربت و تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) است که با جریان های جاسوسی در خارج ، رفتارهای ناپسند در داخل ، موادمخدر و قاچاق و با همه ریشه های فساد و نابسامانی ها برخورد کرده اند.

وی همچنین به نیمه شعبان سالروز میلاد امام زمان (عج) اشاره کرد وگفت: اگر گفته می شود ظهور امام زمان (عج) نزدیک است درواقع به عنوان نزدیک بودن ظهور نیست بلکه در واقع نشانه و علائمی است که راه را گم نکنیم.

امام جمعه بندرعباس در ادامه با اشاره به سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر گفت: همان گونه که امام راحل فرمودند خرمشهر را خدا آزاد کرد و کسی که برای خدا کار کند ، پیروز است.

آیت الله نعیم آبادی گفت: باید در تاریخ انقلاب ، ورق خرمشهر را سریع برنگردانیم بلکه دقیق مطالعه کنیم که عوامل و ریشه های پیروزی خرمشهر چه بوده و بر مبنای آن ، استان و کشورمان را بسازیم.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان در بخش دیگری از سخنان خود نسبت به کشیده شدن تجمع ها و اعتراض ها به نماز جمعه گفت: برای همیشه توصیه می کنم که فضای نماز جمعه جای درگیری ها نیست بلکه باید مسائل کلی انقلاب در آن بیان شود و هر کس مسائل یا مشکلی دارد به مراجع قضایی مراجعه کند.

آیت الله نعیم آبادی با اشاره به اینکه تابع هیچ جریانی نیسیتم و تنها از خط رهبری اطاعت می کنم ، اظهارکرد: رسالت نماز جمعه بیان معارف دین است و اگر بنا باشد هر حادثه ای به نماز جمعه کشیده شود باید هر روز شاهد اینچنین اعتراض ها و تجمع هایی باشیم.

وی در پایان به روز بهره وری و بهینه سازی اشاره کرد و گفت: شیطان از عروسی ها و عزادارای ها ما خوشحال است ، چرا در این مراسم ها اسراف و تبذیر به وضوح دیده می شود ، در صورتی که از دیدگاه قران ، اسراف گناه است و قران اسراف کاران را برادران شیطان می داند.
برچسب ها: تدبیر24 ، نمازجمعه
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها