بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۶۳۸۱۹
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۰
تدبیر24 :گروهک تروریستی برای ادای فریضه حج ساکنان مناطق تحت اشغال خود، شرایط سنی و رهن و ضمانت تعیین کرد.

 «شفقنا» به نقل از پایگاه خبری «کلنا شرکاء» وابسته به مخالفان سوری نوشت: گروهک تروریستی داعش با تغییر در موضع قبلی در قبال ادای فریضه حج از سوی ساکنان مناطق تحت اشغال خود، اعلام کرد که بنا به شرایط مشخصی به آنها اجازه می‌دهد فریضه حج را به عنوان یکی از ارکان دین مبین اسلام به جای آورند.

بر اساس این گزارش، افراد ساکن مناطق تحت اشغال داعش و خواهان ادای فریضه حج باید متولد سال 1970 میلادی و قبل از آن باشند، «دوره شریعت» را پشت سر گذاشته و برای تضمین بازگشت به محل زندگی خود پس در پایان موسم حج نیز باید اسناد مالکیت مورد تأیید از قبیل سند خانه را به رهن بگذارد و دو تن از عناصر وابسته به این گروهک تروریستی نیز ضامن آنها شوند.

گروهک تروریستی داعش همچنین از افراد خواهان ادای فریضه حج در مناطق تحت اشغال خود خواست که برای اثبات هویت خود، فتوکپی شناسنامه، دو قطعه عکس و فتوکپی مجوز رسمی حج را به همراه داشته باشند.

بدین ترتیب، شروط داعش عبارتند از: 1- داشتن معرفی‌نامه از دو تن از عناصر داعش، 2- سپردن وثیقه ملکی به داعش برای بازگشت، 3- فرد متولد 1970 میلادی و قبل از آن باشد، 4- دوره آموزشی داعش را دیده باشد.

هنوز معلوم نیست این افراد با چه گذرنامه‌ای و از چه طریق می‌توانند به حج بروند.



برچسب ها: تدبیر24 ، حج
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها