بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۶۳۸۴۰
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۶
تدبیر24 :هر رابطه عاطفی روزهای اول با شور و اشتیاق زیادی شکل می‌گیرد و پیش می‌رود. اما گاهی این اشتیاق خاموش می‌شود و رابطه بین زن و مرد کم‌کم سرد می‌شود. این وسط همیشه یک سؤال برای دو طرف پیش می‌آید. چه اتفاقی افتاده که آنها به اینجا رسیدند؟ در واقع هیچ اتفاق خاصی نیفتاده جز این که طرفین بعد از مدتی خصوصیاتی از طرف دیده‌اند که به قول معروف توی ذوقشان خورده است. همین! در این پست روانشناچی به خصوصیات زن‌هایی که توی ذوق مردها نمی زنند اشاره می‌کنیم و پست بعدی خصوصیت مردهای توذوق زن! را بهتان می گوییم.  در اینجا به شما می گوییم که مردها از چه زنانی خوششان می آید!

 
زن‌هایی که مسائل را پیچیده نمی کنند

این یک اصل روانشناسی درباره خانم‌هاست. این که اگر مساله ای باب میلشان نباشد، به هیچ صورتی راضی نمی‌شوند. حتی اگر آسمان به زمین هم بیاید باز فرقی ندارد. این دسته زن‌ها وقتی در شرایطی قرار می‌گیرند که نمی‌خواهند متقاعد شوند اقدامی تدافعی دارند. شروع به پیچیده کردن مساله می‌کنند تا بلکه کلمه ” نه” از دهانشان خارج نشود. مردها از این زن‌ها گریزان هستند.

 
زن‌هایی که خودشان را دست‌کم نمی‌گیرند

مردها فقط در ظاهر ادعا می‌کنند که از زن‌های مغرور دل خوشی ندارند وگرنه در باطن طالب این هستند که همسر همراه آنها کمی خودخواهی داشته باشد. البته خودخواهی از جنس اعتمادبه‌نفس. آن هم نه کاذب و اغراق‌شده. بلکه واقعی و ملموس. مردها از زن‌هایی که خودشان را تحسین نمی‌کنند بیزارند!

 
 زن‌هایی که زیادی حد وابسته نیستند

مردها دوست دارند که در خانه حرف اول و آخر را بزنند و یک جورهایی تکیه‌گاه و پشتوانه زن و فرزندانشان باشند. اما وقتی این احساس وابستگی بیشتر از حد معمول شود دیگر نمی‌توان از مرد توقع حمایت داشت. آن وقت او احساس می‌کند که آزادی‌اش را از دست داده و برای رسیدن به آن دست به هر کاری می‌زند.

 
زن‌هایی که سعی ندارند تصمیم گیرنده باشند

در یک رابطه دو طرفه تصمیم‌گیری یک‌طرفه معنی نمی‌دهد. درست است که زن‌ها دوست دارند در زندگی مشترک استقلال خودشان را از دست ندهند و به نوعی نشان بدهند که در زندگی زناشویی نقش دارند اما اگر این نقش در تصمیم‌گیری‌ها زیاد از معمول شود آن وقت مرد را از رابطه صحیح بیرون می‌کشد.

مردها از چه زنانی خوششان می آید

 
زن‌هایی که ادعای دانستن همه چیز ندارند

برای مردها خیلی سخت است که جلوی زن‌ها کم بیاورند برای همین در برابر زن‌هایی که مدعی دانستن همه چیز هستند همیشه احساس ناامنی دارند و سعی می‌کنند تا جایی که ممکن است از این دسته زن‌ها فرار کنند.

 
زن‌هایی که نمی‌خواهند مردها را تغییر بدهند

خیلی از زن‌ها وقتی رابطه‌ای عاطفی با جنس مخالف را شروع می‌کنند به این باور هستند که می‌توانند بعد از مدتی با تاثیرگذاری روی طرف اخلاق و رفتار او را باب میل خودشان تغییر بدهند. این مساله برای مردها یک جور خط قرمز است. مردها به محضی که بفهمند کسی می‌خواهد آنها را به نفع خودش تغییر بدهد، فراری می‌شوند.

مردها از چه زنانی خوششان می آید

 
زن‌هایی که قدرت مراقبت از خودشان را دارند

در نگاه یک مرد زن باید قدرتمند و مستقل باشد. در عین این که به مرد زندگی‌اش تکیه می‌دهد و گاهی از او حمایت می‌گیرد. مردها از زنی که در بیرون از خانه قدرت پشتیبانی از خودش را ندارد تمایل چندانی ندارند.

 
زن‌هایی که حسادت ندارند

کی گفته که حسادت در زندگی زناشویی بد است؟ خیلی از روانشناسان معتقدند که حسادت تا حد معقولش می‌تواند روابط بین زن و مرد را سالم نگه دارد اما فکرش را بکنید که زن خانه هر روز و هر ساعت بخواهد از سر حسادت همسرش را کنترل کند یا به در و همسایه حسادت داشته باشد و سرکوفتش را سر شوهر بینوا بزند. معلوم است دیگر. مرد از زن زندگی هر روز دورتر می‌شود!

 
زن‌هایی که ظرافت زنانه دارند

لباس پوشیدن، صحبت کردن، نوع رابطه با دیگران… همه و همه از نگاه یک مرد باید ظریف و زنانه باشد. حالا هر قدر زن زندگی او شخصیت مهمی هم در اجتماع داشته باشد. مهم نیست. مهم این است که او در خانه  و بیرون از آن ظرافت و زنانگی خودش را داشته باشد.

 
زن‌هایی که دنبال مال و منال نیستند

مردها عاشق زنانگی هستند اما اگر زنی از صبح تا شب کارش فقط فکر کردن به فلان مدل ماشین و یا فلان لباس گران‌قیمت باشد آن وقت دیگر برای هیچ مردی جذابیت ندارد. مردها دوست دارند زن زندگی‌شان گاهی ورای مادیات حرف بزند!
برچسب ها: تدبیر24 ، مردان
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها