بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
کد خبر: ۶۳۸۴۶
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۰

تدبیر24 :به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان،وی در اظهارات زشت خود مدعی شد: رژیم ایران از 30 سال پیش در خصوص مسأله حج رفتاری بد داشته است.

وی در ادامه توهین های بی شرمانه خود علیه کشورمان افزود: اینها گیاهی نجس هستند. اینها دشمنان خدا و رسول هستند. ادعا می کنند از حج آنها جلوگیری شده، در حالی که دروغ می گویند. عربستان مانع حج آنها نشده، بلکه نظامی ویژه ترتیب داده که تمامی جهان اسلام بر سر آن توافق دارند.

هتاکی توهین آمیز مفتی اعظم عربستان: ایران گیاه نجس، دشمن بیت الله الحرام و رسول خداست!!+ سند

وی در ادامه افتراهای خود در مصاحبه با روزنامه سعودی عکاظ گفت: آنها چقدر حادثه در بیت الله الحرام درست کردند؟ بزرگترین آنها اتفاقی بود که در سال 1407 هجری رخ داد ؛ برپایی آن تظاهرات ناپسند و تهدید بی گناهان ( اشاره به کشتار حجاج ایرانی در سال 66)

وی در ادامه فرافکنی های خود افزود: افترا به عربستان یکسره دروغ و انحراف است. آنها به دلیل کمبود خود این اقدامات را انجام می دهند. آنها می خواهند در توجیه مواضع ناپسند خود و برای پوشاندن مشکلاتی که برای ملتشان ایجاد کردند، نگاه ها را به سوی توهین به عربستان برگردانند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها