بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۶۳۸۷۵
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۰
تدبیر24 :محمدباقر نوبخت در گفت‌و‌گو با رویداد۲۴ در مورد ادعای غلام علی حداد عادل مبنی بر دخالت دولت در انتخابات، گفت: «صرف اینکه فقط مطلبی را مطرح کنیم شأنیت و جایگاهی ندارد و تنها باعث تشویش اذهان عمومی می‌شود. آقای حداد عادل شخصیت محترمی است، هر مستندی که ایشان و هر فرد دیگری در مورد تخلف دولت در انتخابات در دست دارند، حتما این مستندات را به قوه قضاییه ارائه دهند و حتی یک روز نیز تعلل نکنند.»

وی در پاسخ به این سوال که آیا دولت این رفتار حداد عادل را به پای موضع گیری علیه دولت می گذارد، گفت: «اجازه دهید از پاسخ به این سوال طفره بروم.»

معاون رئیس جمهور در ادامه در خصوص اینکه آیا دولت در مسئله فیش حقوقی چندمیلیونی مدیران دولتی به طور جدی ورود می کند و مانع از تکرار اتفاقات رخ داده شده در خصوص انتشار فیش های حقوقی مدیران بیمه می شود، گفت: «بله، کارگروه ویژه ای این مسئله را بررسی کرده است. البته باز هم ابلاغ شد که نظارت های بیشتری صورت گیرد. البته اتفاقی که افتاده بود تجمیع معوقاتی بود که در یک ماه آمده بود و فیش حقوقی دایم کارکنان نبود ولی بازهم کارگروه ویژه ای پیگیری کرده و آقای وزیر اقتصاد و دارایی هم گزارش خود در این مورد را داده اند.»

وی همچنین در پاسخ به این سوال که آیا دولت همچنان مسئله خانم مینو خالقی، منتخب مردم اصفهان را دنبال می کند یا از تغییر نظر شورای نگهبان در مورد مسئله ابطال آرای وی ناامید شده است، گفت: «ما هم امیدواریم و هم اینکه وزارت کشور همچنان پیگیر این مسئله است. اقداماتی فراتر از رایزنی ها دارد صورت می گیرد که امیدواریم نتیجه دهد.»
 
سخنگوي دولت يازدهم در رابطه با مصوبه هفته گذشته مجلس و پیشنهاد حميد رسايي نماينده تندرو عضو جبهه پايداري كه در مجلس بيان كرده بود  مبنی بر توقیف اموال آمریکا در تنگه هرمز گفت: « هر كسي مي تواند اظهار نظر كند اما راجع به چنين اموري شوراي عالي امنيت ملي نظر مي دهد.»

او افزود: «اركان مسائل سياست خارجي با مقام معظم رهبري است.»

نوبخت بيان كرد: افراد مي توانند هر چيزي كه به ذهنشان مي رسند را بگويند البته در اين اظهار نظرها بايد رعايت مسائل ملي لحاظ شود و بدانند كه تصميمات از طرف شوراي عالي امنيت ملي گرفته مي شود.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها