بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۶۳۸۸۸
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۳
تدبیر24 : در پی انتشار ویدئویی در فضای مجازی که در آن برخورد فیزیکی و لفظی خشن یک معلم با چند دانش آموز دبیرستانی در کلاس درس نشان داده شده بود، سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران وقوع این اتفاق در یکی از مدارس تهران را تأیید کرد و از برخورد با معلم خاطی خبر داد.

مسعود ثقفی، سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران در گفت‌وگو با ایسنا، وقوع این اتفاق را در یکی از مدارس شهر تهران تأیید و اظهار کرد: این اتفاق در سال جاری رخ داده است.

وی افزود: به محض اینکه این فایل تصویری به دست ما رسید،‌ معلم و مدرسه مربوطه را شناسایی کرده و بازرس ویژه‌ای به آن مکان اعزام شد.

سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران با بیان اینکه پرونده معلم مربوطه دو روز گذشته تکمیل و به هیئت تخلفات اداری ارسال شده است گفت: این مدرسه، غیرانتفاعی بوده و با معلم خاطی قطع همکاری کرده است.
برچسب ها: تدبیر24 ، معلم خاطی
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها