بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 18
کد خبر: ۶۳۹۵۵
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۰
تدبیر24 :سخن گوی مرکز بررسی جرایم سازمان یافته سایبری سپاه پشت پرده پروژه را هم افشا کرده و با اعلام این که بومی کردن مدلینگ در دستور کار مدیرعامل اینستاگرام است و این کار را توسط «کیم کارداشیان» انجام می‌دهد،‌ گفته است: «خانم کیم کارداشیان یک مدل جدی در حوزه لباس است و مدیرعامل اینستاگرام به او می‌گوید این را بومی کن. بومی کردن مدل ها در دستور کار است. قطعا پشتیبانی مالی جدی صورت می گیرد. ما با تقسیم نقش جدی با این موضوع روبه رو هستیم".
رسانه های خبری غربی با تعجب به این اظهارات واکنش نشان داده اند. برای مثال، سایت Jezebel در این باره می نویسد:"حتی به ذهن مان هم خطور نمی کرد که روزی بشنویم که کیم کارداشیان مامور مخفی است آن هم در جهانی پر از شگفتی ! این موضوع از سوی ایران اعلام شده است. ایران اعلام کرده که خانم کارداشیان فساد هدفمند را از طریق شبکه های اجتماعی علیه ایران مدیریت و سازماندهی می کرده است. ایران اعلام کرده که خارجی ها پشت پرده هدف قرار دادن ارکان خانواده در ایران هستند".


به گزارش خرداد، این سایت در ادامه اشاره می کند که برخی از گردانندگان 350 صفجه کاربری در فیس بوک بازداشت شده اند که "الهام عرب" مدل معروف ایرانی نیز در بین آن هاست. سپاه نام این عملیات را عنکبوت دو گذاشته و با مجوز قوه قضاییه کار مسدود کردن صفحات را انجام داده است.

این سایت می افزاید:"کارداشیان ارمنی تبار است از کشوری که هم مرز با ایران است. ممکن است این هم مرزی در طرح موضوع عامل خارجی بودن او تاثیرگذار بوده باشد"!

این سایت هم چنین بخشی از اظهارات الهام عرب در اعتراف در مقابل دادستان در این باره که اگر از مردان بپرسید که می خواهند با یک مدل ازدواج کنند یا خیر و 90 درصد آنان پاسخ منفی داده اند را جالب خوانده است.

سایت Vanityfair یکی از معروف ترین سایت ها در زمینه بازتاب اخبار مرتبط با سرگرمی نیز با انتشار خبری در این باره می نویسد:"این یک خبر جدی است. بسیار جدی. ایران اعلام کرده که کارداشیان در شبکه های اجتماعی ایران دست و نقش دارد. گویا نهادهایی خاص در ایران از کارداشیان نفرت دارند. باور کنید جدی می گوییم این یک خبر جدی است".
برچسب ها: تدبیر24 ، مدلینگ
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها