بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۶۴۰۱۲
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۱
تدبیر24 :اولین جلسه پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری که صبح سه شنبه آغاز شده بود، دقایقی پیش برای انتخاب رییس و اعضای هیات رییسه دائم، غیرعلنی شد تا نمایندگان مجلس خبرگان رهبری، رییس، نواب رییس، کارپردازان، منشی ها، اعضای کمیسیون های تخصصی 6 گانه و روسای این کمیسیون ها را انتخاب کنند.

 پیش از این آیت الله علی مشکینی، آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی، آیت الله محمدرضا مهدوی کنی و آیت الله محمد یزدی ریاست مجلس خبرگان رهبری را برعهده داشتند.

مراسم افتتاحیه پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری صبح امروز سه شنبه با قرائت پیام رهبر معظم انقلاب و گزارش آیت الله احمد جنتی دبیرشورای نگهبان درباره روند برگزاری پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری آغاز شد.

قرار است پس از انتخاب رییس و هیات رییسه جدید مجلس خبرگان رهبری، نمایندگان عضو روز پنج شنبه پس از حضور در مرقد امام خمینی (ره) با رهبر معظم انقلاب دیدار کنند.

انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری همزمان با انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز 7 اسفندماه سال گذشته برگزار شد.
تعداد نمایندگان مجلس خبرگان رهبری 88 نفر است.
منبع: ایرنا

برچسب ها: تدبیر24 ، خبرگان
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها